Ik doe mijn best, gaat niet iedere dag zo hard hoor, van vandaag moest ik even in verweer…:nod:
Slaap lekker Marion en tis geen A-lijn, hij zit bij mijn heupen wel gewoon zoalsie hoor. Ach, kan ik nog wat aankomen voor het gala;)
Hoe meer je kletst hoe meer blokjes dussssssssss
He bah Cristina. Jij komt altijd zo laat op de avond met van die bizarre items. :unibrow::biggrin: Morgen moet je eens een mooie romantische film gaan kijken hoor!
Jullie ook allemaal heel hartelijk bedankt. Het was me weer een genoegen.
Weltrusten allemaal. ![]()
Truste Marion
oke ik begrijp het…Toos
Roanna en Marion wel te rusten
Titanic is een romantische film alleen dat eind he
@ Viva: film vaak genoeg gezien, tegenwoordig geen zakdoek meer voor mij. Toenie net uitkwam wel, vooral omdat Leo het loodje legt.
@ Roanna: slaaaap lekker:D
Jullie ook allemaal welterusten voor straks … sweet dreams!
ik heb hem ook al 2 of 3 keer gezien hoor…vind er niet zo heel veel meer aan…als je een keer een goede film wilt zien, dan moet je bangkok hilton eens kijken duurt 3 uur is met nicole kidmann gaat over de bangkwang gevangenis in thailand.
cris nog wat van je ouders gehoord, uit cran. can…mooi weer???ect…
Ooh, en Boondock Saints. Gaat over twee Ierse broers die heel streng gelovig zijn. Ze vermoorden allemaal maffiamensen omdat ze dat rechtvaardig vinden.
Andere aanrader: Shoot shoot bang bang! Das een cult-film. Zo’n filmhuis achtig iets.
Deja Vu met denzel washington is ook een goeie film
@ Viva: was eerst beowlkt, maar wel lekker weer. Ouders hebben het naar hun zin. Ze zijn er al heel vaak geweest. Tis zo’n appartementgedoe dat je dr eentje koopt en dat je dan ruilt over de hele wereld.
oke, dus 2e huisje…
Nooit van gehoord Toos echt niet de javu
jup, zoiets. Maar ze hebben het daar nu wel gezien.
Dames, nog… 11 dagen en ik ga naar Turkije!!!
Lekker hoor Cris
@Viva: Deja Vu gaat over een agent die een aanslag op een boot onderzoekt.