Na jaren vakanties en langere verblijven in Afrika hebben we de knoop doorgehakt: we willen ons ooit in Afrika vestigen. Met name in Zambia, Botswana en Zuid-Afrika hebben wij diverse mogelijkheden gezien om in te investeren. Hierbij kun je onder andere denken aan lodges, kampsites, safaribedrijven en verhuurbedrijven. Maar ook buiten het toerisme hebben wij interessante plannen gezien waarvoor de Afrikaanse markt nog open ligt. Wij zijn ook zeker van plan om hier handen en voeten aan te geven. In eerste instantie puur als weloverwogen investering, maar tevens met de gedachte ons ooit te kunnen vestigen in Afrika.
Om dit te realiseren zijn wij nog op zoek naar mede-investeerders/ partners. Heb je hierin interesse of speel je ook met dergelijke plannen, dan vinden wij het interessant om met je in contact te komen. Alle tips zijn welkom. Laat het ons weten via ons e-mailadres [EMAIL=“afrika---@hotmail.com”]afrika—@hotmail.com
hallo,
Mijn naam is Elke Didden.
Vorig jaar heb ik 2 maanden in Ghana vrijwilligerwerk gedaan en mijn droon is ook om te emigreren naar Afrika.
Kunnen jullie wat meer vertellen over jullie plannen?
Graag hoot ik van jullie.
Mijn e-mail adres is [EMAIL=“elke.80@hotmail.com”]elke.80@hotmail.com
Groetjes Elke
Hallo,
ook ik loop al maanden met het plan rond om iets te beginnen in Afrika. Wat, waar en hoe weet ik nog niet, daarom ben ik op zoek naar mensen die met dezelfde plannen rondlopen.
Voor meer info: [EMAIL=“ramondegraaf@hotmail.com”]ramondegraaf@hotmail.com
Groeten,
Ramon
Ben nog maar net lid van Wereldwijzer en lees deze berichten dus nu pas.
Ik ben zeer benieuwd wat er van jullie geworden is. Zijn jullie inderdaad naar Africa gegaan om te werken ?
Ik ben zelf op zoek naar een baan in één van de prachtige lodges die Africa te bieden heeft.
Mijn voorkeur gaat uit naar receptie werk en safari tochten organiseren.
Ik zit te denken aan o.a. S-Africa, Namibië of Kenia.
Mocht iemand een gouden tip hebben dan graag reageren naar het volgende mailadres.
elleszwart@versatel.nl