"Titanic" Revival !

Cruise op de nieuwe “Titanic”, 100 jaar na de ramp, vertrekt.
Spijtig genoeg niet DE “Titanic” van toen, maar wel een kopij van.
“Titanic” vertrekt vanuit Southampton, zoals die andere gedaan heeft, maar deze keer komt hij ook terug. De vertrek van de kopij is gepland op 08 april 2012, dezelfde dag, uur en plaats als de echte.
Alle tickets zijn verkocht. Prijs ticket : 50 000 US$
Als je ook wou meevaren, je maakt nog een kans op de terugreis, vanuit New York, op 10 april 2012.
Alles zal georganiseerd worden zoals 100 jaar geleden: dezelfde costumes en dezelfde feesten.
De cruise duurt 3 weken.

Bron : travelmixdd 04.10.2011 www.travelmix.ro
Vertaling: DS

Geen goed plan:

[ame]- YouTube

Hey Wizzard
Het leek idd geen goed idee…stuur het niet door naar de mensen die nu op zee zijn; het kan leiden tot paniek en dan is het helemaal om zeep !
Groetjes
Sopirla:)

Nu, iets totaal “out of topic”: hoe heb je kunnen reizen in Noord Korea ? Ze zijn beroemd (berucht?) voor hun idees over Westerlingen ?
Groetjes
Sopirla>>>

Is niet zo lastig hoor: boek een reis en volg de gidsen. En geloof vooral niet alles wat ze je proberen wijs te maken…

Om niet teveel off-topic te gaan, hier meer daarover.

Een kopie van het originele? Wat houdt dat in precies? Ik mag hopen dat het toch niet van precies hetzelfde materiaal en in precies dezelfde formaten bestaat?

Of staan ze ook gelijk klaar met de reddingsboten naast het schip voor het geval dat? :lol

Nu zie ik dat jullie een kleine aftakking hebben begaan.
Dus ook maar even off-topic, ik houd het zeer kort.

Het verhaal van Wizard laat maar zien dat het beeld wat je geschetst wordt door de Westerse media en overheden best bedenkelijk is.

Het is geen kopie. Van wat ik kan vinden gaan deze twee schepen de ‘memorial cruise’ varen: http://www.azamaraclubcruises.com/plan-your-voyage/ships

Zie ook: http://titanicmemorialcruise.co.uk/

Hebben ze de oude kunnen herstellen? Ik wist niets van; mijn bron heeft het niet vermeld…:confused:

Ja, Jurjenb, het is waar, jong…amai, dan hebben ze serieus “arbeitet”

ZKR600 nam het filmpje dat the Wiz plaatste iets te serieus. :wink: