Tips&Weetjes Ayutthaya!

Leuk deze info Georges! Misschien een leuk om idee om dat met meerdere leuke plaatsen/steden te doen? Iedere plaats/stad zijn eigen plek op het forum en dan kan desgewenst worden aangevuld met persoonlijke meegemaakte info. (En met vragen natuurlijk!)Zo blijft het ook lekker up to date!

Er moet ook nog plaats zijn op het Thaiforum waar ik eventueel die onderwerpen kan aansnijden Esher!Maar het idee van jou is niet slecht,want het probleem met het reiscafe is dat naar een paar dagen de info is verdwenen.
Had al ondertussen een pmtje ontvangen van Dave,we zoeken een oplossing voor de toekomstige Tips&Weetjes.Gegroet:georgessiam.

Hoezo verdwenen? Je kan m toch zogenaamd “uppen…” Zo blijven ze “altijd” in “beeld”. Of misschien kan/mag je ze sticky maken?

ik wil ook wel een oogje in het zeil houden en uppen

Wat ook zou kunnen, maar dan word t wel weer erg “technisch” een nieuw Subforum. En dan in de buurt van ervaringen en beoordelingen ofzo. Desnoods met een link op het reiscafé (sticky) want heb wel het idee dat deze subforums nogal eens worden overgeslagen…

Dat laatste moet ik je wel gelijk in geven,over het eerste;het is niet aan mij om alles overhoop te halen in het Thai-forum,dit wordt op een ander niveau beslist.Maar heb wat geduld Esther,de forumbeheerder Dave zal deze problemen aankaarten bij wwz.gegroet:georgessiam.:chin:

In Ayutthaya heb je ook de “Dutch Settlement”. Dit was de handelspost van de VOC van 1634 tot 1767 Het gebouw was van steen gebouwd en dat was heel bijzonder omdat toen alleen de tempels van steen waren.

Nu zie je alleen nog maar de fundering en soort van monument. De “Dutch Settlement” ligt buiten de stad op de oostelijke oever van de rivier. Het is in elk geval een leuk stukje fietsen door het buitengebied van Ayutthaya.

Dat weet ik wel, ik bedoel jij regelt dat niet. Maar omdat je al aan het overleggen was met Dave, dacht denk even met je mee;)