Tips voor fotografie op reis

Dag allemaal,

De Reisfoto verkiezing van Wereldwijzer is weer losgebarsten. Dat betekent dat we straks weer kunnen genieten van de mooiste plaatjes! Ik weet niet hoe goed jullie zijn, een aardig onderwerp weet ik wel vast te leggen, maar soms loop ik toch wel tegen mijn grenzen aan.

Toen ik de prachtige fotos van part-time fotograaf Maurits Bos zag, vroeg ik dan ook gelijk wat zijn geheim was om zulke mooie reisportretten te maken. Gelukkig wilde hij zijn tips met me delen, en hieruit is een handig blog gekomen. Mét een aantal van zijn mooie fotos.

Veel kijk en fotografeer plezier!

Idd hele mooie foto’s Paulien en handige tips. Fotografeer zelf ook graag als ik op reis ben en vooral in Indonesië

Groetjes,
Anita

Hoi Anita,

Ga je ook fotos insturen voor de fotowedstrijd?

Fijn dat je het goede tips vind Anita. Ik liep altijd wel te balen van grote schaduw in gezicht. Simpelweg iemand in de schaduw zetten, had ik bijvoorbeeld zelf helemaal niet aan gedacht. Dan lees ik de tip van Maurits en denk: tuurlijk!

We krijgen heel veel mooie fotos van reizigers, zo is ook het verhaal van Maurits ontstaan. De mooiste fotos of de leukste verhalen erachter zet ik op Facebook. Hier kan ik altijd heerlijk van genieten, zeker op een regenachtige dag in Nederland. Je bent gelijk weer even in Indonesie. Dat is vast een feest van herkenning voor jou! Enjoy!

Hier de link naar onze pagina als je wilt kijken: Footprint Travel | Leiden

Hoi Paulien,

Ik zie dat je alleen foto’s kunt insturen voor de fotowedstrijd als je een premium account heb dus helaas.

Groetjes,
Anita

Voor een klein bedrag heb je een premium account en maak je dus kans op een geweldige prijs!

Daarnaast ondersteun je stichting wereldwijzer waardoor we onder andere deze website in de lucht kunnen houden.

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=349307

Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer