Ik ben John, 57 jaar jong en sinds enkele jaren fervent wereldreiziger. Waarom pas sinds enkele jaren? Omdat we vóór die tijd altijd schitterende vakanties doorbrachten met onze kinderen in Zuid-Frankrijk. Er was geen enkele reden om daar iets aan te veranderen. Nu ze niet meer thuis wonen, maken wij van de gelegenheid gebruik om leuke reisjes te maken. In de laatste jaren hebben we rondgereisd in Indonesië, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Groot-Brittannië en Ierland en daarnaast nog wat “kleinere” vakanties in Griekenland, Portugal en Marokko. Maar de wereld is nog heel veel groter, evenals ons verlanglijstje.
Mijn hobby is vooral fotograferen, wat natuurlijk zeer goed te combineren valt met reizen. Van iedere grote reis heb ik dan ook een prachtig fotoboek gemaakt. Dat is tevens het meest geweldige souvenir van de reizen. Ondertussen zijn we alweer bezig met het plannen van een volgende reis…
Hoi John,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je ervaringen met het land Indonesië,nog van plan om terug te gaan in de toekomst?
Las ook dat je hobby fotograferen is,wel op het Reisfotografie Forum kan je altijd tips posten voor het maken van de juiste shot etc…
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,John !
groet,georgessiam.
Hallo Georgessiam,
Indonesië was geweldig. Ik heb een relatief klein deel gezien, maar dat was fantastisch. Ik ben op Java en Bali geweest, waarvan Java mij verreweg het beste beviel. Ik ga er zeker nog een keer terug! Maar ja, dat zeg ik van de andere landen waar ik geweest ben ook… Dus ik ga het nog druk
krijgen…
Ik zal zeker een kijkje gaan nemen op het Reisforum Fotografie. Behalve tips geven kan ik ook altijd nog wat tips gebruiken.
groet, John