Tips Spaanse les Buenos Aires

Hallo,

Wie heeft er tips voor me over Spaanse lessen die je in Buenos Aires kunt volgen? Kent iemand een goede school? Hoeveel ben je ongeveer kwijt voor een korte cursus? En kun je alles ter plaatse regelen of moet je je al vooraf vanuit Nederland opgeven? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Groetjes Femke

Hoi Femke,

Ik heb zelf les gevolgd op de Daniela Wasser School http://www.danielawasser.com.ar/. Het is niet een van de goedkoopste scholen in BsAs, maar zeker wel een van de betere. De mensen op deze school zijn erg tevreden over de lesmethodes, en ik ook. Ik heb twee maanden les gevolgd en begin in januari weer, als ik terug ben in BsAs. Je kunt ter plaatse les regelen, of al vanuit Nederland. Succes!

groetjes,

Marcel

Ik zou aanraden om het daar ter plaatste uit te zoeken en te regelen. Veel leuker en vaak ben je goedkoper uit. In heel Zuid Amerika, maar zeker in Buenos Aires zit op zo’n beetje elke hoek van de straat een spaanse school, waar je gewoon binnen kunt lopen voor info. Vaak kunnen ze je in het hostel waar je verblijft ook scholen aanraden.

Slds, Eveline
:ARGENTINA

ga idd gewoon naar BsAs enm ga op zoek naar een school, loop bijv. naar Asatej (zie LP of andere reisgids). kijk ook in de krantjes met advertenties.

succes en veel plezier

ps ik ben niet echt enthousiast over het spaans in de rio de la plata regio (argentina, uruguay en paraguay). die Footprint South American Handbook/LP voor wat hints hierover. Ik weet niet of je al wat Spaans kent?

Je kunt ook spaanse lessen volgen daar op de uni.