Tips 'overwinteren' in Zuid-Thailand welkom!

Met mijn vrouw zou ik graag ongeveer twee maanden ‘overwinteren’ in Zuid Thailand.
We zijn beiden 60-ers en genieters met de planning om dit te gaan doen vanaf half januari tot half maart 2017. We houden van strand, van een (rustige) zee, goed eten, een prettig plaatsje en gezelligheid om te relaxen. Niet te veel (westerse…) toeristen vinden we ook altijd wel prettig.

*Ervaringen van anderen horen wij graag:

[ul]
[li]Misschien heeft iemand tips waar het weer in die periode gunstig is?[/li][li]Een advies voor een prettige accommodatie is ook erg (!) welkom…[/li][/ul]

***Khop Khun! Alvast bedankt voor de reactie(s)!

Bewa, Phuket - maar dan een wat minder door (Westerse) toeristen bezochte locatie - zou een optie kunnen zijn. Ook Phang Nga is een mogelijkheid. Beide bestemmingen liggen aan de kant van de Andaman Zee.

Een andere - nog niet erg toeristische - bestemming is Nakhon Sri Thammarat, gelegen aan de Golf van Thailand.

Voor al deze bestemmingen geldt, dat ze beschikken over een redelijk interessant ‘achterland’. Huur af en toe een auto (met of zonder chauffeur) en je kunt interessante dagtrips maken.

Succes met de verdere planning.

1 like

Thnxs voor je tips! Phuket kennen we al en is een optie. De andere plaatsen ga ik zeker bekijken!

Hallo

Neem kontakt op met Baan Malinee www.bedandbreakfastinphuket.com, de beste b&b in Thailand, we hebben gasten die hier2 of 3 maand verblijven.
Als je vragen hebt neem kontakt op
vr gr
Eric

1 like

Thnx Eric. Ziet er fantastisch uit. Lijkt me wat boven ons budget, maar ik ga op korte termijn toch een aanbieding vragen…
Dank voor je reactie en wie weet tot gauw…

Een fijne reis!