3 mnd. overwinteren

Mijn man en ik willen graag 3 mnd. overwinteren in Zuid Thailand.
Zo dicht mogelijk bij het strand zodat we geen auto hoeven te huren.
We houden erg van snorkelen.
Wie kan ons helpen een betaalbare accomodatie te vinden.
We denken aan de mnd. jan/febr./mrt.
alvast bedank en de groetjes Ineke.:dag::dag::dag:

waar ergens in thailand

1 like

wanneer je niet zo snel je oordeel klaar had. had je misschien gezien dat er Zuid Thailand staat.
jammer dat je zo snel oordeelt, zegt meer over jou dan over mij.
:dag::dag::dag:

wist niet dat een vraag, omdat ik er overheen had gelezen, om daarna evt meer info te kunnen geven een oordeel is.

zuid thailand is vrij groot.

de reactie die jij geeft is alles zeggend over jou van mij zul je geen info meer krijgen.:dag::dag:

Beste Ineke,

Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met ‘wanneer je niet zo snel je oordeel klaar had’. Baco stelt alleen een vraag aan je en geeft zijn oordeel helemaal niet, hij wilde jullie enkel helpen en van goed advies voorzien.
Zoals baco ook al aangeeft is Zuid-Thailand erg groot. Hebben jullie een voorkeur voor de Golf-kust of de Andaman-kust ?
Aan welke prijsklasse zitten jullie te denken ? Wat voor de een betaalbaar is, kan voor een ander weer te duur zijn.

Hallo.
Fijn dat je het opneemt voor Baco.
Ik vond de zin : waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis erg kwetsend.
We denken aan de Golf en dan in de omgeving van Krabi of misschien een wat rustiger bestemming.
We willen graag snorkelen.
Ons budget is zo’n 500 euro per mnd. Voor dat geld moeten we toch wel een huis of app. kunnen huren. Een resort is natuurlijk ook okay, maar zou wel niet haalbaar zijn voor dat geld.
Hopenlijk ben je nu iets wijzer geworden betr. onze behoeften.
vr.gr. Ineke.

dit is een zgn handtekening die automatisch onder al mijn berichten wordt geplaatst en dus niet specifiek op jou slaat.

Gewoon een misverstand. Overkomt de besten. Zand erover.

Hoi Baco.
Het is okay.
Ik wens je een fijn weekend.
groetjes Ineke.

sorry maar Krabi ligt niet aan de golf van Thailand maar aan de andaman kust, voor 500 euro kan je in bijvoorbeeld Ao Nang een leuk huis huren zonder enig probleem, je kan eerst 1 of 2 nachten in een hotel kunnen overnachten en dan ter plaatse rond kijken er staat genoeg te huur in diverse prijsklassen

dank voor je informatie.
Kwam er later ook achter dat je aan de Golf van Andaman in die periode beter kunt snorkelen.
Komt dus goed uit.
vr.gr. Ineke.

Hebben jullie al wat gevonden?, wij overwinteren deze winter voor de 2e keer in de omgeving van Rayong, maar dat is geen snorkelgebied, wel een heerlijk strand Hat mae rumphung beach