Tips en advies gevraagd bij verhuizing naar Marokko (Tanger?)

Salaam zusters en broeders,

Ik heb echt advies nodig. Het zit namelijk zo. Even heel kort mijn verhaal. Ik ben een gescheiden vrouw, die de nodige ellende heeft meegemaakt met mijn ex (agressie en drugsmisbruik). Ik heb 3 kinderen. Maar vanaf de zwangerschap van mijn jongste is er totaal geen contact meer met de vader van mijn kinderen. Dit wil hij niet. In het begin mocht hij niet van de rechter. Maar ik heb zelf al meerdere keren contact gezocht. Maar hij wenst geen contact en voor hem bestaan zijn kinderen ook niet meer. Nu heb ik 4 jaar terug een lieve man ontmoet, echter had hij geen papieren. Mijn jongste is ondertussen 6 en ziet hem als zijn vader. Deze man heeft zelf geen kinderen en ziet mijn kinderen als zijn kinderen. Nu is hij vorig jaar januari vrijwillig naar Marokko vertrokken om via de legale manier weer terug te komen. Ondertussen ben ik zonder werk te komen zitten, dus totaal geen kans meer om hem hier heen te krijgen. We zijn een jaar verder en ik wil dolgraag mijn leven met hem verder opbouwen. Aangezien er hier geen kans is en ik het afgelopen jaar meerdere malen in Marokko ben geweest, heb ik sterk de drang om een nieuwe start te maken in Marokko. Alleen ben ik Nederlandstalig. Ik kan werken in Tanger. Maar mijn man heeft 2 huizen. 1 in Berkane en 1 in Imzouren. Dus dat betekent dat we in Tanger zouden moeten gaan huren. Ook dit lijkt me geen probleem.
Waar ik mee zit is het onderwijs in Marokko. Ik heb begrepen dat in Tanger een internationale school zit. Ik heb al op de site gekeken, ik kan alleen geen prijsopgaven vinden. Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen van kinderen die op een internationale school zitten. Met name de taalervaringen. Mijn kinderen kunnen bijna geen Engels en zeker geen Arabisch. MIjn hart heb ik wel verloren aan Marokko. En echt niet alleen door vakantie ervaringen. Het is een weloverwogen keus. Maar omdat die best heftig is, wil ik eerst alles graag op een rijtje hebben. Ik wil er zeker van zijn dat het ook goed voor mijn kinderen is. Ik kan overal wonen. Heel erg bedankt dat je de moeite heb genomen om mijn verhaal te lezen en ik hoop op reacties die mij kunnen helpen bij mijn besluit.