volgende week rijd ik samen met mijn vriend voor een weekje door Bretagne. We willen voornamelijk langs de kust rijden. Dus… Wie geeft ons tips over leuke plaatsjes, gezellige hotels, mooie bezienswaardigheden etc. etc.?
Jij gaat een rondreisje maken dat ik al zo lang wil doen, maar ja, er komt altijd wat tussen.
Mooie plaatsjes : Mont Saint-Michel (al is dat officieel nog Normandië, en niet Bretagne), St-Malo, de Côte de Granit Rose (wil ik al lang naartoe, moet een heel mooie kustlijn zijn) - verder west weet ik het zo niet, daar ben ik nog niet geweest - Carnac - La forêt de Paimpont (is wel in het centrum van Bretagne, maar is echt zo mooi ! dit is zogezegd het bos van Merlijn en Viviane) en Rennes, de hoofdstad, vind ik ook mooi (maar is ook niet langs de kust, maar niet zo ver van Paimpont).
Wat betreft hotels kan ik je niet helpen spijtig genoeg, ik heb het genoegen om in het huis van de familie van mijn vriend te kunnen logeren als ik in Bretagne ben ;-).
Als je wat meer gedetailleerde vragen hebt, of gewoon meer wil weten, vraag maar raak !