Tip voor Chang Rai

Hallo,
ik zit er aan te denken om ook Chang Rai te bezoeken, is dit de moeite waard? en weet iemand een goed guesthouse tot max 1200 bath per nacht voor 2 personen.

groetjes,
alexandra

:chin: Hoi Alexandra, Ik heb voor jou een hotel in Chiang rai, Chiang saen river hill hotel:adres is:714 moo3 tambol viang chiang saen te chiangrai. prijs per overnachting =900/1000 in het hoogseizoen kan het oplopen naar 1800bath.Ik heb al lovende woorden gehoord van dit hotel! groetjes:georgessiam.:dag:

ik ga kijken, dankje :dag:

Minder toeristisch maar toch zeker de moeite waard !
Je kan naar de gouden driehoek, Birma & laos , the Queens garden , de bergstammen de langnekvrouwen , watervallen , witte tempel , avondmarkt, doi tung…
zeer mooie uitzichten.
Pimanninn.com echt niet duur!!!

Succes

sorry,
bufallo hill ook mooi !

homestay-chiangrai.com ( niet duur ).

groetjes.

weet je trouwens een website van Buffalo Hill?
en ken je Naga Hill,schijnt ook erg mooi te zijn?

groetjes:vak01:

:chin: Beste Alexandra;Buffalo hill word ook genoemd(pankled villa)Het adres= 481 moo 14,tumbon robvieng amphur muang:Chiangrai 57000.groetjes:georgessiam.:dag:

[YOUTUBE][/YOUTUBE]

:zon02:hahah dat zag ik nadat ik dit geschreven idd :slight_smile:
ken jij Naga Hill in Chaing Rai?:dag:

:dag:sorry ik was nog niet goed wakker(nachtarbeid) Je kunt misschien is surfen op www.hostels.com/ChiangRai.ok Alexandra?? tot nog eens!georgessiam.:dag:

:chin:sorry Alexandra ben iets vergeten,je kunt ook eens een kijkje nemen op Sawadee.com.daar vind je nog meer informatie betreffende hotels in Chiangrai!groetjes georgessiam:dag:

zal ik doen :zon02: