Hoi!
Weet er iemand een goed, betaalbaar hotel in Chiang Rai? We willen graag dicht bij het centrum zitten…
Alle tips zijn welkom!
alvast bedankt…
Groetjes,
Mana
Hoi!
Weet er iemand een goed, betaalbaar hotel in Chiang Rai? We willen graag dicht bij het centrum zitten…
Alle tips zijn welkom!
alvast bedankt…
Groetjes,
Mana
leuk nog iemand die naar Rai .ipv Mai gaat, ik lees mee voor een hotel, guesthouse/homestay tips ook welkom.
We zijn hier een paar keer geweest http://www.wianginn.com/
Grote parking voor deur en mooie kamers.
Wat is betaalbaar 500 bath , 1000, 1200 …?
Dicht bij het centrum ? op loopafstand of 10 minuutjes met tuk - tuk ?
Opgepast tuk -tuk is nu 80 bath geworden , zes jaar terug 40…
Wianginn is goed maar persoonlijk vind ik de badkamers wat verouderd.
:chin:
Dag Liu, Long time no see, voor mij is tot maar liever minder dan 500 voor 1 pers, en ai tuk tuk nu 80 ;).Jij bent bekend in dat gebied/Isaan?
Enkel Chiang Rai.:chin:
Hoteladvies geven is zeer moeilijk want wat goed is voor mij is slecht voor een ander !
Bvb zie ik vaak beklag over het ontbijt , niet westers genoeg ,geef mij maar een noodlesoep.
Badkamer , voor mij een ruime douche , bad hoef ik niet en liefst geen douche in bad zodat ik niet op mijn smikkel val 5555
Ook niet vergeten ik ben 50 plus ( met een jong hart 555 ) en geef liever 30 - 40 euro voor een kamer met een beetje luxe .
Prijs … ik was dit jaar in CR en we hadden iets gezellig aan 30 euro en na een week vroegen ze 45 aan de volgende klanten , elke dag vroegen ze ons wanneer we weg zouden gaan …
Jelle die kan misschien beter advies geven over -> 500 bath die is jong en hoeft die luxe niet 55555
:chin:
de leeftijd heb ik wel, de luxe niet, maar is prima. Het reisverslag van Jelle ga ik zeker gebruiken bij mijn trip dit jaar:zon02:.
Hulpje ?
Onderaan staat de link naar guesthouses.
Wai
Dit lijkt iets leuk te zijn maar tuk - tuk natuurlijk.
Wiehooe! dank voor de tips allemaal!! ik kan hier wel wat mee! het is maar voor een paar dagen, als ik maar een douche heb en een fatsoenlijk bed,
thankss!!
Ik was in hotel/guesthouse ‘Boon Blundan’ 200baht per nacht, eigen badkamer en wc, wel 1 persoons bed. Schone kamer. Gratis wifi en op loopafstand van het centrum.
goeie tip dankjewel!
Het hotel bevind zich achter de bekende tempel in deze stad… Weet even niet meer hoe deze tempel heet.
Hoi
Wij verbleven afgelopen zomer in Ben Guesthouse net buiten het centrum maar zeker op loopafstand (10 minuten maar je komt onderweg ook al wat eetgelegenheden ed tegen) van het centrum van Chaing Rai, Wij betaalden 600baht voor een triple room. Leuke bijkomstigheid is het zwembad.
groet
Orchid guesthouse is basic, goed en goedkoop. knal in het centrum en op 100 meter van de gezelellige Catbar in de straat Thanon JetYod.
en als je eens wil lachen: Red rose hotel, een mengeling van disneyland en LSD met een vleugje vunzigheid (lees: de kamers kunnen ook per uur worden gehuurd) lol2
Wat dacht je van een kamer, ingericht volgens de tekenfilm ‘Alice in wonderland’ met condooms en tissues op het nachtkastje…?:retard:
Grappig voor één nachtje, maar boek hier niet je hele verblijf ![]()
Orchid kost rond de 400-450 Bht per nacht, gratis internet (en ik dacht ook wifi), fan en airco.