In Sept 2014 op huwelijksreis naar Bali geweest. Via mijn broer hadden we een nummer van een taxichauffeur gekregen. Eerste dag stond hij ruim op tijd voor het hotel. En hij heeft ons de hele verdere reis rond gereden. Een betere taxichauffeur heb ik nog nergens meegemaakt. Hij brengt je waar je wilt en komt zelf ook met ideeen om iets te bezoeken, ook wanneer iets goedkoper kan geeft hij dit aan. Hij is niet duur en heel vriendelijk, soms zelfs te vriendelijk. Enige dingetje is zijn wat gebrekkige Engels, maar dit maakt het ook leuk soms.
Na al zijn verhalen over zijn gezin is hij op de laatste dag nog langs zijn huis gereden op verzoek van ons. 3 prachtige kinderen en een lieve vrouw. Maar geen meubels in huis en slapen deden ze op de grond op een matrasje omdat er gewoon geen geld was.
Op het vliegveld heb ik het laatste geld aan hem gegeven, ik heb nog niet eerder iemand zo oprecht blij gezien, en dat geeft een goed gevoel;-)
pas liet hij weten of ik zijn nummer door wil spelen aan vrienden en familie etc omdat hij al 1,5 week geen klant heeft gezien waar hij normaal werkt. Dus bij deze zijn contactgegevens: Putu Liong +628123635519. Hij woont niet ver van Nusa Dua en rijd over het hele eiland.
Gr Andreas