Dit weekend is in NL weer de klok terug gegaan, in Nederland is eht nu wintertijd.
In Za zijn we op de dezelfde tijd gebleven, dus nu is het in Nederland 1 uur vroeger dan in ZA.
Gewoon even ter info!:dag:
groetjes uit een warm Kyalami
Dit weekend is in NL weer de klok terug gegaan, in Nederland is eht nu wintertijd.
In Za zijn we op de dezelfde tijd gebleven, dus nu is het in Nederland 1 uur vroeger dan in ZA.
Gewoon even ter info!:dag:
groetjes uit een warm Kyalami
Bedankt voor de info Annemieke. Altijd wel handig om even bij stil te staan voordat ik mensen in Nederland uit hun bed bel ![]()
En wij gaan nu juist lekker richting de zomer. Hier in de bush ook behoorlijk heet maar vandaag wel met een verkoelend briesje. Duim maar dat we goede regens krijgen dit jaar!
Vraagje: zitten jullie ook in de buurt van allerlei paarden-dingen? En zo ja, voor hoeveel gasten hebben jullie accommodatie? Ik zoek voor mezelf voor medio november nog een leuke locatie voor een weekje workshop met paarden (diverse onderwerpen mogelijk) en voor volgend jaar voor gasten van ons nog paarden-activiteiten. Hier hebben we zelf ook 6 paarden voor lekkere buitenritten door de bush maar ja, een mens wil ook wel eens wat anders c.q. iets bijleren.
Groetjes,
Natascha Snelder / www.zazoetravel.com
Limpopo
Hallo Natascha,
Ja hier ook lekker warm en een flinke bries, wel hebben we al wat regen gehad, maar nog veel te weinig.
Ja, we wonen midden in het “paardengebied”. Wijzelf hebben accomodatie voor 2 a 3 personen, maar vlakbij hebben vrienden van ons nog meer plaats. Dus je zegt het maar dan kan ik dat voor je regelen. Wij hebben momenteel nog plaats medio november. Kijk maar even op onz site: www.thatch22.web.com.
Waar precies moet je zijn voor de workshop??
Ik hoor van je!
groetjes uit een ook warm Kyalami:dag:
Bedankt voor je snelle reactie Annemieke.
Eerlijk gezegd ben ik nog op zoek naar een leuke workshop. Iets waarbij ik in een week tijd véél leer met paarden. Kan zijn op het gebied van western rijden, beleren van paarden, hoeven kappen, natural horsemanship, etc.
Ik kan prima rijden dus dat is het probleem niet maar zoek iets extra’s. Vanaf november krijgen we wat meer tijd voor onszelf dus dat wordt mijn ‘verwenweekje’ van dit jaar . Dus als je nog wat weet of van anderen hoort…
Groetjes, Natascha