Zoek je voor kortere of langere tijd woonruimte? We hebben een klein appartementencomplex met 1 of 2 slpk accommodatie. Volledig ingericht voor vakantieverblijf, ook uitstekend geschikt voor een aantal maanden voor werk of stage. Wij maken je graag wegwijs op Curacao!
Vraag naar de mogelijkheden.
Groeten,
hans
Ik ben op zoek naar eenvoudige woonruimte in SOTO voor 2 personen. Voor de periode 1 oktober 2012 t/m 15 januari 2013
Wel met eigen keuken/douche en ruimte voor onze 2 jack russels.
Hondjes geen probleem, maar ons complex is in Sta Rosa, dat is nogal een eind naar Soto.
beste hans ik zag je advertentie op wereldwijzer forum, waar je aangeeft tijdelijke woonruimte heb op curacao santa rosa, mijn vraag is of de 1 kamer apartement nog beschikbaar is, want ik kom naar curacao in 2012 om te ver blijven voor een lange periode,zou je zo vriendelijk willen zijn om me meer informatie te sturen .
met vriendelijke groet R. medema
azucena1957@msn.com
graag zou ik meer informatie ontvangen over tijdelijke woonruimte die u te huur heb op curacao wijk santa rosa, voor in 2012.
vriendelijke groet R.Medema
Beste R. Medema,
Stuur svp even een mailtje naar apbeheer@yahoo.com, dan kunnen we direct informatie sturen.
Met vriendelijke groeten,
Hans
Beste Hans,
Ben op zoek naar woonruimte vanaf eind januari. Ik ga emigreren naar Curacao.
Wat zijn de kosten van de woonruimte en heb je ook foto’s?
Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groet, Antoinette.
Antoinette,
Stuur me svp even een mailtje met details, aantal personen etc. en wat je precies wil. Gemeubileerde woonruimte huren voor onbepaalde tijd is duur. Je kan ook bijvoorbeeld 2 weken of 2 maanden iets vastleggen en vervolgens hier kijken naar iets om permanent te huren.
Hans
Beste Hans,
Mijn voorkeur gaat uit naar een 1 kamer apartement of een kleine studio, voor 2 maanden. Ik ga werken in de buurt van de Schottegatweg-Oost. Max. rond de 850 NAF.
Groeten, Antoinette.
Kan je wat meer info geven over de woonruimte?
Antoinette,
Bij verhuur voor 2 maanden kunnen we een ingericht 1 slaapkamer appartement aanbieden voor Naf 1050,-/maand.
Hans
Petrasophia,
Appartementen liggen op een klein complex in Sta Rosa, bij mij achter in de tuin. Je hebt een eigen overdekt terras, ingerichte keuken, aparte slaapkamer met split unit airco.
Hans
En wat is de huurprijs per maand?
Petrasophia,
We hebben volledig ingerichte 1 slaapkamerappartementen vanaf 1050,-/maand excl.
Groeten,
Hans