Dag allemaal,
Mijn dochter gaat vanaf oktober 2009 vier maanden studeren in Bologna/Italie. Wie weet er leuke (betaalbare) tijdelijke woonruimte??
Leontine
Dag allemaal,
Mijn dochter gaat vanaf oktober 2009 vier maanden studeren in Bologna/Italie. Wie weet er leuke (betaalbare) tijdelijke woonruimte??
Leontine
Hallo Leontien,
Ikzelf heb 1,5 jaar in Milaan gewoond en gewerkt. Aldaar ben ik in contact gekomen met ESN. Dit is een studenten organisatie die buitenlandse studenten helpt bij hun tijd in het buitenland. Zij organiseren reizen, excursies, avondjes uit en feesten. Een erg leuke en leerzame ervaring omdat je op die manier snel en met veel andere studenten uit de hele wereld in contact komt.
Ik weet van ESN Milaan dat zij helpen met het vinden van tijdelijke woonruimte voor studenten. Je zou dus ESN Bologna kunnen e-mailen met de vraag of zij ook jou dochter kunnen helpen.
Hun website is: http://www.esnbologna.org/index.php
ESN is een organisatie voor en door studenten. Naar mijn weten helpen ze je altijd graag!
Succes.
Groeten,
Anniek
Jee, leuk zeg! Net nieuw op wereldwijzer.nl en nu al zo’n goede bruikbare reactie. Veel dank Anniek, vooral ook namens mijn dochter Jenny.
Hartelijke groet,
Leontine