In oktober 2005 willen mijn vriend en ik voor ongeveer 10 maanden vertrekken naar Kaapstad. Hij zal daar een stage gaan lopen en afstuderen op het gebied van Logistiek en Economie. Ik ben afgestudeerd aan de Hoge Hotelschool in Den Haag en wil graag met mijn vriend mee naar dit veelbelovende land.
Mijn vraag aan jullie is dan ook om informatie te krijgen over het vinden van tijdelijk betaald werk binnen de gastvrijheidsindustrie in Kaapstad en het vinden van huisvesting. Ook informatie over het vinden van een geschikt logistiek bedrijf voor de stage van mijn vriend is van harte welkom!
Welke kanalen kan ik het beste benaderen om werk en huisvesting in Kaapstad te vinden?
Elian,
Ik ben verschillende keren in Zuid Afrika geweest en ik vertrek met mijn gezin in augustus/september naar kaapstad om daar een bestaan op te bouwen. Ik kan je verder helpen met het vinden van accomodatie en eventueel een (stage)plaats bij een guesthouse in Franschhoek. Neem even contact met mij op via stolk_edwin@hotmail.com en je telefoonnummer zodat wij het eea kunnen afstemmen.
Mijn vriend en ik willen in begin september ook vertrekken naar kaapstad. Hij, om daar stage te gaan lopen en ik om daar aan het werk te gaan. Ik doe momenteel de opleiding directie secreteresse en heb voorheen ook n jaar horeca gedaan. Nu wil ik er een jaar tussenuit gaan. Heeft u misschien enig idee hoe ik in Kaapstad aan werk kan komen, vanuit hier?! Alles is nog nieuw voor mij en ik weet dus nog niet hoe ik alles ga regelen. Advies?!
Groetjes, Frederique.