Tijdelijk werk in Indonesie

Hallo,
Ik ben Theo, ik ben 52 jaar en heb grote delen van de wereld gezien. In september vertrek ik voor 3 maanden naar Indonesie. Ik ben te werk gesteld op een klus in Bandung. Mijn werkvergunning is max. 3 maanden geldig, dus ik zal het land op of omstreeks 20 december weer verlaten. Ondanks mnijn hunkering naar steeds nieuwe dingen en reizen, voel ik me steeds meer aangetrokken tot het verre Oosten. Ik heb onlangs nog ruim een jaar in Shanghai gewoond en van daaruit vele landen in het Oosten bezocht. De mystiek, de gastvrijheid en de verdraagzaamheid spreken mij enorm aan.
Mijn grote hobby is wrakduiken. Nortmaal gesproken doe iik dat op de Noordzee, echter als ik in Indonesie ben zal ik daar ook graag duiken. Iedere tip is welkom. Vergeet niet dat Bandung op Java ligt en vanwege mijn werk is het haast niet mogelijk om naar een ander eiland te gaan. Iedereen die tips over duiktrips op java heeft, hoor ik graag.
Verder wil ik natuurlijk wat van het eiland zien. Hier heb ik een leuke spontane jonge reisleider/ster voor nodig. Ook tips over het benaderen van een reisgids zijn welkom.
Alvast bedankt,
Theo

Hallo Theo, welkom op Wereldwijzer!

Toch wel lekker om drie maanden naar Indonesië te gaan. Ben je daarvoor al op het Indonesië Forum geweest? Daar kun je je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Wellicht kun je meer te weten komen over het duiken. Veel plezier met de voorbereidingen en op Java.

Groetjes, Leontien

1 like