Dag allen,
Helaas komen we er net achter dat mijn paspoort nog minimaal 5 maanden geldig is. Stom stom stom, ik weet het maar helaas niet terug te draaien. Ik zal ze dus moeten wegdoen. Iemand interesse in de tickets? Wij hebben er 1400,- voor betaald. (emirates, met 1 tussenstop van 3,5 uur).
Als je interesse hebt mag je een bod doen en dan zijn ze voor jou!
Groeten,
S
Benodigde bewijsstukken noodpaspoortOm in aanmerking te komen voor een noodpaspoort, moet u de volgende bewijsstukken meenemen:
[ul]
[li]een bewijs dat uw reis geen uitstel kan hebben. Dit kunt u aantonen met vliegtickets, hotelreserveringen enzovoort;[/li][li]een recent uittreksel uit de Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens (GBA) met daarop de vermelding van uw nationaliteit;[/li][li]een gewaarmerkte kopie van uw recente aanvraag van een nieuw reisdocument; [/li][li]wanneer aanwezig, uw in bezit zijnde reisdocument(en);[/li][li]als uw reisdocument vermist is, een gewaarmerkte kopie van het proces-verbaal van de aangifte van vermissing;[/li][li]een geldig legitimatiebewijs, zoals een geldig Nederlands rijbewijs of een geldig bromfietsrijbewijs (categorie AM);[/li][li]een recente pasfoto die voldoet aan de pasfoto-eisen.[/li][/ul]
Heb je al op deze website gekeken?
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/paspoort-en-identificatie/vraag-en-antwoord/wanneer-en-hoe-kan-ik-een-noodpaspoort-krijgen.html
.Misschien is het wel mogelijk om te gaan. Zomaar een tickets doorverkopen wat op naam staat is heel moeilijk/vaak zelfs niet mogelijk.
Succes.