Ticket naar Bangkok en Nieuw Zeeland

Weet iemand waar ik een “goedkoop” ticket met een startpakket voor Nieuw Zeeland kan vinden met een tussenstop in Bangkok (zonder startpakket in Bangkok)?

Zonder een startpakket mag ook!

Hallo,

Ik denk dat je dan 2 losse tickets beter kunt kopen dus van AMS-Bangkok en dan van Bangkok Nieuw Zeeland. Veel vluchten maken vaak een stop in Dubai, Kuala lumpur of Hong Kong.

Ook wij willen deze route gaan afleggen vanaf eind september…Amsterdam of Dusseldorf naar Bangkok voor een aantal weken, daarna naar Nieuw Zeeland…en vanaf daar terug, nog geen voorkeur via waar dat moet gebeuren. Losse tickets dus? Of is een wereldticket ook een optie?

Neem eens contact op met Kilroy Travels. Hier heb ik ook mijn huidige ticket geboekt. Ze hebben vaak specials voor studenten en bieden goedkoop stopovers aan. Hiermee kun je dus meerdere landen aandoen op je heen- of terugreis. Ik vlieg bijvoorbeeld terug via Melbourne - Sydney - Bangkok - Hong Kong - Dubai - Londen - Amsterdam :wink: Lekker veel landen bezoeken dus!

Bedankt voor de tip! Kun je daar ook boeken met 1 stopover? Wij willen niet de hele wereld over in drie maanden, maar een paar landen wat uitgebreider bezoeken. Ik zal eens even kijken!