Ik ben van plan om in mei 2007 een groepsreis te maken naar Tibet/Nepal.
Bij Sawadee is een mooie reis beschikbaar. Andere opties sta ik natuurlijk voor open!
Ik zoek een leeftijdsgenoot die samen met mij deze reis wil maken.
Ben jij diegene? :nod:
Ik zoek iemand van ong 23-29, geslacht maakt niet uit.
Ikzelf ben 27, werk en leef in Utrecht, maar ben ook brabander.
Tibet, Nepal klinkt goed! Wil je echt een georganiseerde rondreis gaan maken of wil je alleen je ticket boeken en maar zien hoe het zal gaan lopen? En hoe lang heb je tot je beschikking om alles te ontdekken?
Ben nieuwschierig dus laat maar eens horen als je wil.
Ik heb zelf ook plannen om dit jaar naar Tibet, Nepal af te reizen. Heb me nog niet genoeg verdiept omdat ik graag na de zomer zou willen gaan.
Dag Renate,
Ik ben van plan om rond mei naar Tibet/Nepal te gaan, dit vanwege mijn werk (helaas kan ik niet in het najaar).
Ik wil dan graag een groepsreis gaan maken, voor een week of 4 (naargelang het aanbod; Sawadee en shoestring hebben leuke reizen). Qua vakantiedagen zit ik goed, dus dat is geen probleem.
Lijkt het je wat?
Laat het me weten; gezelschap is altijd goed!
Tibet / Nepal lijkt me echt helemaal geweldig al vind ik mei een mindere periode (aangezien het op mijn werk haast onmogelijk is om vrij te krijgen, maar niet vragen, is altijd een nee). Heb je een offerte met daaraan een reisschema van Shoestring en sawadee ontvangen? Laat maar eens lezen / zien, dan kan ik eens kijken of ik het er warm van krijg haha!
Ik ben erg benieuwd, maar het klinkt wel goed! Als je wil, vertel dan eens wat meer over jezelf… Leuk!
Dag Renate,
Leuk dat je geinteresseerd bent. Hopelijk kan je toch iets regelen met je baas
Voor informatie over de reizen moet ik je doorverwijzen naar hun sites: www.sawadee.nl en www.shoestring.nl (iets te veel info voor hier)
Bij sawadee is het een 25 daagse reis met naar mijn mening veel vrije tijd om oa gebedsdiensten te volgen. Shoestring heeft een 21 daagse reis, met ongeveer dezelfde bezigheden, maar dan idd 4 dagen korter (duh) en zodoende ook minder vrije tijd.
Ik ben begin 2005 met shoestring naar mexico geweest en dat is goed bevallen, afgezien van de lange reistijden. De groep daar was erg gezellig. Bij Sawadee weet ik echter niet, maar dit soort reizigers zijn meestal eensgezind.
Over mezelf? mail me naar [EMAIL=“nachtw8@hotmail.com”]nachtw8@hotmail.com, stuur ik ook n foto’tje door
Groeten
|Niels
Dag Guido_H,
Klopt, ik ben nu alweer (het gaat snel) een paar weken terug. Ik ben ook met Sawadee geweest; een prima organisatie. Onze groep bestond uit 16 personen, waarvan de ene helft rond de 30 was en de andere helft rond de 50. Wel waren we allen gelijkgestemd en avontuurlijk ingesteld, wat soms wel nodig was tijdens oponthoud of andere onverwachte dingen.
Het was een erg leuke reis (heb die van 25 dagen gedaan) en je kijkt je ogen uit!
En nee; ik zelf heb geen last gehad van hoogteziekte. Wel waren er 2 mensen na 10 dagen naar huis vertrokken (eigen initiatief) vanwege de gezondheid (of dat de hoogte was is niet duidelijk). Tja; je weet het toch nooit vooraf of je last gaat krijgen; dat merk je pas ter plaatse. Hou je gewoon aan de aanwijzingen (rustig aan doen en veel water drinken (neem ORS mee; dit helpt!)) dan komt alles goed.