Thuiswerk vanaf Aruba voor Nederlands bedrijf

Hoi, mocht je interesse hebben in thuiswerk op de pc dat vanuit Aruba kan worden gedaan maar voor een nederlands bedrijf is stuur me dan even een berichtje. Het is een legitiem bedrijf, ingeschreven bij de KvK. We zoeken express mensen die woonachtig zijn in het buitenalnd vanwege de verschillende tijdzones.

Met vriendelijke groeten, Ron

ps. je dient wel de nederlandse taal goed te beheersen.

Ha Ron,

In 2010 zocht jij mensen, in het buitenland, voor thuiswerk op de pc. Op dit moment werk ik als directiesecretaresse. Medio november 2012 ben ik woonachtig op Aruba.

Zoek jij nog steeds mensen? Graag reactie sturen an: [EMAIL=“carolablok@kpnplanet.nl”]carolablok@kpnplanet.nl
Ik wacht jouw reactie af.

Hartelijke groet, Carola Blok

Ha Ron en Caartje. Ook ik ben directiesecretaresse. Woonachtig in NL maar hard op zoek te verkassen naar de caribean.

Ik hoor het graag. Sndepalm@hotmail.com

Ha Ron,

Op 12 augustus heb ik jou laten weten dat ik geïnteresseerd ben in thuiswerk vanaf de PC. Om snel een reactie te kunnen ontvangen, heb ik mijn e-mailadres in dat bericht genoteerd. Ik heb helaas nog niets van je gehoord.

Graag ontvang ik alsnog een antwoord, waarvoor alvast mijn dank!

Groet Caartje

hai ron

Ik woon op aruba maar ben wel geinteresseerd in thuiswerk op de pc
laat me het even weten
groet
agnes
avandervloet@hotmail.com

Heeft deze Ron hier inmiddels al op gereageerd…? Ben wel erg benieuwd na wat voorn werk hij aan te bieden had/heeft…

Ik heb toentertijd contact gehad met deze Ron. Net zoals al het thuiswerk klonk het mij erg dubieus in de oren. Ik ben daar toen niet verder op ingegaan. Het leek erg veel op een piramide-spel, alhoewel hij volhield dat dat niet zo was.