Ik zou graag in oktober en november voor 2 maanden naar india gaan en daar een beetje rondtrekken.
Ik heb hier nog geen ervaring mee en had dus graag wat informatie gehad omtrent welke gebieden ik het best zou bezoeken en wat ik zoal in orde moet brengen qua visum, vervoer, …
Misschien dat iemand ook zijn reisschema aan me zou kunnen door geven, dan heb ik al enig idee over wat haalbaar is en wat niet.
ik heb hier op het forum al veel gelezen maar had het toch even allemaal in één topic gezien.
Alvast bedankt
Moeilijke vragen die je daar stelt.
Ik zou een boek kunnen vullen met reisroutes, tips, raad, … :zon02: maar dat kan hier natuurlijk niet meteen en ik overdrijf natuurlijk wel een beetje.
Kijk even voor jezelf waar je interesses liggen, wat wil je doen, wat is je budget, wat is je reistempo, enz. Het is makkelijker om te antwoorden op meer concrete vragen.
Als eerste tip kan ik misschien meegeven dat het geen slecht idee is om een reisgids (bvb Lonely Planet, Rough Guide, Footprint, …) te kopen en daarin de dingen te ontdekken die je leuk vindt. Zo kan je zelf alvast makkelijk het begin van een reisroute samenstellen.
Van zodra je begint te lezen, begint je reis !
1 like