Iedereen zal het nu wel weten dat ge een reisbureau hebt daar ! Als ge er zo moet mee leuren zal het wel niet veels soeps zijn, ik kan mij natuurlijk vergissen. Maar als de werkwijze hetzelfde is ,als hier op het forum, reageren op items van 2-3 jaar oud, dan zal iedereen wel zijn mening conclusie wel al gerokken hebben , zeker.
ja daar ben ik helemaal mee eens …een beetje gek wordt ik van hem vandaag met al zijn berichten die nergens op slaan … ook nog op oude berichten … heb je niks beter te doen ofzo… hahaha
Dank u Marcel, dat er nog iemand is die dit ook opmerkt en reageert, als zulke mensen een forum,waar toch over sommige dingen ernstig gecomuniseerd wordt, dit op zulke manier keldert. Begin ik mijn inspanning en moeite die ik tracht te doen, wel in twijfel te trekken.
Als hier bij de beheerders geen reactie op komt, dan zal dit een van de laatste keren zijn dat iemand mij gehoord heeft.
En, beste Awaase, die normaal wel reageerd op elk bericht, op een fatsoenlijke manier, hebt ge hier geen comentaar op, of bent ge met vakantie.
Groetjes
Beest
Idd, je wordt helemaal gek van Capt’n Iglo :D. Hij denkt zeker dat zoveel reclame maken goed is,ik denk dat het eerder contra productief werkt, gezien onze reacties! Ik ben nog niet weg. Ben druk geweest met allerlei zaken, vooral ambtenaren shit. Maar ook nog snel ff XP op mijn gerepareerde laptop zetten. Als ik ooit eens aan de macht kom, nou ambtenaartje pas dan maar op Ik doe aan vergelding. Oog om oog, tand om tand.
Ik ben dus nog niet weg, dat gebeurt pas de 15e. De 14e halen ze de container op. Wel een gedoe hoor, alle items op een lijst zetten, zoals de ambtenaartjes van de douane willen…
Marcel, wanneer ga jij, of ben je van gedachte verandert? Je reageerde ok al niet op mijn email. Je hoeft je overigens niet te schamen! Het is een grote stap om te nemen en bovendien heb je nog wat te regelen, welke ik niet heb!
sorry ik heb geen mail gezien van jou … wanneer heb je hem gestuurd dan ? Ik heb mijn huisje nog niet verkocht. En ik heb mijn document nog niet gelegaliseerd . Ik heb al wel een expat verzekering bij JOHO.nl…
mijn mail is [EMAIL=“marcelvanrooijenfc@hotmail.com”]marcelvanrooijenfc@hotmail.com misschien heb je naar een andere email gestuurd . wat vroeg je dan ???
Oh, niks bijzonders… Alleen hoever je bent en of je nog wat obstakels bent tegen gekomen?
Ik maak me niet druk over het legaliseren van papieren. Je moet daar toch je stromannen hebben, anders zal het je moeilijk vergaan!
Een expat verzekering zal ik later nog gaan uitzoeken…