Thailand juli/augustus

Hallo allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen… Ik ben Rick, 27 jaar en ben woonachtig in Amsterdam. Omdat het schooljaar nu (eindelijk) tot een eind is gekomen, ik geef les op een middelbare school, trakteer ik mijzelf nu op een leuke vakantie!

Eind juli, zal ik voor drie weken in Thailand zijn. Zelf ben ik al een paar keer
naar Thailand geweest en ken het land dus redelijk. Het zal dit keer overigens wel de eerste keer zijn, dat ik alleen zal gaan.

Vandaar dat het mij leuk lijkt, om toch ten delen, met een aantal medereizigers op te trekken. Op mijn planning staan Bangkok, Phuket, Koh Samui, Pattaya en Hua Hin. Deze planning staat overigens niet vast en kan eventueel aangepast worden.

Mocht je het dus leuk lijken om een keer op te trekken, samen te reizen of wat info te delen, dan hoor ik graag van je! Dit allemaal natuurlijk wel mits je gezellig bent :stuck_out_tongue:

Hopelijk tot snel en allemaal heel veel (reis)plezier!

Groet,

Rick

Hoi Rick,

Ik lees dat je eind juli in Thailand bent. Zelf ga 28 juli naar Thailand om daar rond te trekken. Ik ben zelf ook van plan om naar Phuket te gaan. Als het uitkomt lijkt het me leuk om samen te gaan. Alleen is maar zo alleen.

Laat me anders weten hoe je planning eruit ziet, misschien kunnen we wat afstemmen.

Groetjes, Debby

Hallo Debby,

Leuk om te horen dat je ook naar Thailand gaat. Ik kom op 3 aug in Phuket aan, dus als je rond die periode ook die kant op gaat, dan kunnen we samen gaan. Ben je trouwens ook van plan om naar Fullmoon te gaan? Moet je namelijk zeker doen, is echt een super ervaring!

Groet,

Rick

Hey Rick en Debby, ik ga zelf ook begin augustus naar Thailand. Ik ga eerst met een groepsreis naar Chiang Mai en daarna naar Bangkok. Voor de rest moet ik eerlijk zeggen dat ik nog niets op de planning heb staan, maar Puket lijkt mij ook heel erg leuk.

Is het misschien een idee om met een groepje te gaan? Ik ben niet echt zo een onwijs strand type, maar ben gek op cultuur. Fullmoon lijkt me ook echt heel spannend, heb er veel over gehoord.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Tamara

Hallo Tamara,

Leuk om van je te horen. Ik ben zelf nog niet eerder naar Chiang Mai geweest, al heb ik er hele mooie verhalen over gehoord.

Natuurlijk is het leuk om in een groepje te gaan, hoe meer mensen hoe beter! Zelf hou ik er ook niet zo van om uren te bakken op het strand, maar ben wel dol op de feesten daar.

Wanneer kom je precies in Bangkok aan? Misschien kunnen we eerst daar afspreken? Ben namelijk ook wat andere reisgenoten tegen gekomen via een andere forum.

Trouwens, Phuket en Koh Samui staan zeker op de planning, dus dat komt zeker goed!

Groet,

Rick