Thailand januari 2013

Hallo Allemaal,

Even voorstellen, mijn naam is Peter (25) en ik kom uit Eindhoven.

Ik vertrek op 9 jan naar Thailand om er een maand te rond te reizen. Ik ben nog nooit in Thailand geweest en ik heb dus ook (nog) geen concrete planning. Maar ik wil het liefst zoveel mogelijk van Thailand zien, de cultuur opsnuiven, maar ook ontspannen en af en toe lekker feesten!

Ik zoek een gezellige reisgenoot of reisgenote om samen mee te reizen, dat is leuker dan alleen.

Laat dan bericht achter als je het leuk vind om in contact te komen.

Groetjes,
Peter

Hoi Peter,
Ik ben ook van plan een maandje rond te gaan reizen in Thailand in januari. Kom zelf ook uit Eindhoven en ben 24.
Heb jij al concretere plannen?
Groetjes,
Irene

Hoi Irene,

Ik heb inmiddels wat mensen gesproken die er zijn geweest, en ik heb nu wel een idee wat ik wil gaan doen. Na Bangkok zou ik eerst naar het noorden willen reizen, en dan langzaam af willen zakken naar het zuiden en dan eindigen aan het strand bijv. Koh Phi Phi.

Ik heb een hoop tips gekregen, maar ik wil toch vooral daar kijken wat de moeite waard is.

Heb jij al een idee wat je zou willen zien in Thailand?

Groet,
Peter

Nee nog niet echt, i.i.g. vertrekken vanuit Bangkok. Wil graag veel van de natuur zien en evt. de fullmoon party want die schijnt super gaaf te zijn. Verder vooral genieten :wink: Haha

Haha ja daar heb ik ook veel mooie verhalen over gehoord (-;

Dat is ook een beetje mijn motto, veel zien maar vooral genieten. Het blijkt dat je voor de echte ongerepte natuur zeker naar het noorden moet gaan.

Heb je al een ticket geboekt, of weet je al een datum waarop je wil vertrekken?

Nee nog niet, denk de 2e week van januari, of misschien al iets eerder…Hoor maandag definitief hoe lang ik weg kan blijven, dus ligt een beetje daaraan :slight_smile:

Ok spannend :smile:

Misschien vind je het leuk om bijv. een deel van je vakantie samen te reizen? Ik heb je een pm gestuurd met mijn e-mail, dat praat wat makkelijker!

Hoi Peter en Irene,
Zelf zit ik vanaf 12 januari tot 8 februari op Koh Samui.Ik ben redelijk ervaren in reizen in Thailand en wil jullie best een paar dagen op Koh Samui de weg wijzen.Vanaf Samui kun je prima de fullmoon party’"s bezoeken op Koh Phangan.
Groet,
Hans

Hoi Hans,

Dat zou ik wel gaaf vinden! ga je alleen naar Koh Samui of ga je zelf ook nog rondreizen?

Groet,
Peter

Hoi Peter,
Ik ga deze keer niet reizen maar blijf van 12 januari tot 8 februari op Koh Samui.Een beetje ontstressen zeg maar.Low buget :slight_smile:

Hi,
Ik ga ook een maand naar thailand vanaf 4 januari samen met een vriend. Mijn plan is eerst naar het noorden. Dan via bangkok naar het zuiden kant van krabi en koh phi phi en laatste dagen van mijn reis bangkok. Wij hebben al redelijk wat plannen mbt locaties en leuke excursies. Aanhaken kan altijd :slight_smile:
Groetjes,
Sanne

Hé allemaal!

Ik vertrek 13 januari naar Thailand voor 4 weken (daarna weekje Dubai op de terugweg). Mijn planning gaat er ongeveer zo uitzien:

• Bangkok
  • Chiang Mai (oa 3 daagse mahout curus in oliantenopvang)
  • Koh Phi Phi
  • Phuket
  • 4dgn/4nachten Live a board, duiken, rondom de Similan eilanden en hele zuid-westkust
  • Khao Sok National Park (Elephant Hills)
  • Koh Lanta
  • Koh Samui
  • Koh Tao
  • Bangkok

Door mijn planning kan ik dus niet veel afspreken, maar lijkt me leuk om mensen te leren kennen daar en iedereen is welkom een stukje mee te reizen uiteraard!

Grtjs Sanne

Hoi Sanne, lekker druk programma.Leuk maar wel vermoeiend.Zoals ik hier boven heb gemeld zit ik van 12 jan tot 8 febr op Samui.
Ik ken het eiland redelijk goed dus als je een paar dagen een gids/gezelschap of gewoon een kopje koffie wilt drinken en weer eens je eigen taal wilt spreken,roep maar…
Hans