Thailand eind jan. 2010 voor 3 weken!

hallo iedereen!

Ik ben debby en ik wil eind januari naar thailand voor 3 weken.

Dit is voor mij de eerste keer dat ik alleen en naar zo’n soort land ga.
Dus erg spannend!

ik heb ook nog geen vaste plannen voor daar gemaakt.
Ik wil in ieder geval veel zien van het land maar een dagje rust of een dagje shoppen is ook altijd leuk.

heb je tips of reis je dan ook toevallig door thailand, dan zou ik het leuk vinden iets van je te horen.

groetjes debby (23 jaar)

hey,

Ik ben Jared (24 jaar oud)ik zag je bericht op wereldwijzer.

Al een tijd overwegde ik ook om naar Thailand te gaan. Dacht zelf ook om rond Januari of Februai voor minstens 2 a 3 weken vakantie te nemen om lekker van het land te kunnen genieten. En vooral veel zien en doen. Tuurlijk ook strand en winkelen is altijd een begrip.

Email:Jaredocampo@hotmail.com

Hoi Debby,

Ik ben Bas 30 jaar oud.
Ik zit van 20 januari tot 19 februari in Thailand.
Na 3 a 4 dagen Bangkok ga ik denk ik eerst naar het Noorden. En daarna richting zuiden, verschillende eilanden bezoeken.

Dit is voor mij ook de eerste keer alleen op vakantie, maar het wordt wel de 2e keer naar Thailand. Ik ben vorig jaar met een collega 2 weken naar Thailand geweest.

Ik vlieg 20 januari met Eva Air vanaf Amsterdam en heb dus alleen een ticket en hotelovernachting in bangkok geboekt.
De rest ga ik daar regelen.

Ik heb bij 333travel geboekt en dan krijg je de eerste hotelovernachting in 4 sterren hotel (eastin hotel) gratis bij. Zeer goed hotel om je vakantie mee te beginnen.

Als je vragen hebt, stuur me gerust een pm berichtje. Geen probleem.

Groetjes Bas