Thailand/(cambodja) 'nu' t/m 28 mei

Beste reisgenoten,

ik heb net twee jongens ontmoet om een stuk mee te reizen, dus deze oproep is verouderd.

Ik ben nu in chiang mai, heb hiervoor 6 weken door Nieuw-Zeeland gereist en heb wel zin om een tijdje met iemand samen te reizen. ik ga nu een trektocht doen en hierna de twee historische steden Sukhothai en Ayuthaya bezoeken, daarna ben ik 26 april in bangkok voor een paar dagen om een reisgenoot te vinden. ben jij omstreeks deze tijd in thailand/bangkok en heb je zin om wat te gaan drinken en te kijken of we een stuk samen kunnen reizen?

heb verder niets gepland. zou het wel leuk vinden om nog naar cambodja te gaan om de tempels van angkor wat te zien. verder moet ik verplicht even het land uit (al is het maar 2 dagen ofzo) omdat ik een 30 dagen visum heb en 6 weken blijf(ben hier sinds de 15de van april).

heb geen foto want dat lukte zo snel niet maar als het noodzakelijk is dan kan ik m’n facebook doorgeven.

ik ben 22 en net klaar met m’n bachelor filosofie, ga in september een master social policy in urban areas doen.

misschien tot later,

Niek