Thailand 27 januari 2008

Hallo, Reismaatje gezocht!

Ik vlieg op 27 januari 2008 naar Thailand met Eva airlines. Is er toevallig iemand die op die datum ook gaat? Ik reis alleen en zou het leuk vinden om een medereiziger te ontmoeten. Ik wil mijn reis, zoals bijna iedereen starten in Bangkok in een backpackers hotel (nog niks geboekt). En verder ook nog geen concrete plannen, ik zie het wel.

Ik ben een 36 jarig meisje en heet Debby. O, ja, ik ga voor 2 maanden naar Thailand.

Hoop wat van jullie te horen, tips, adviezen, alles is verder ook welkom!
Mijn e-mail adres is: [EMAIL=“mir-ananda@hotmail.com”]mir-ananda@hotmail.com

Groetjes, debby

Hoi debby,
Ik heb je een email gestuurd. Ben ook van plan om rond die datum naar Thailand te vliegen, dus misschien kunnen we een deel samen doen? Leuk!
Groet,
Ellen

Hoi ! Hier ook even een reactie: ik ga volgende week woensdag al naar Thailand, 16 januari ! Eerst naar Chiang Mai voor een massage cursus van een week, daarna naar Pai. Dus tot ca. 28 / 29 januari ben ik in Noord Thailand.

Ik heb ca. 6 weken de tijd. Lijkt mij leuk om elkaar ergens te ontmoeten als dat uitkomt !

Gr. Jessica

(30, single, wonend in Amsterdam).

Hoi Jessica, ik weet nog niet precies waar ik, wanneer zit. Maar we kunnen altijd even naar elkaar mailen en iets af spreken als het een beetje qua afstand te doen is. Lekker dat jij al over 2 weken gaat! Ik heb mijn e-mail adres hierboven gezet dus we kunnen op die manier kontakt houden als je dat goed vind. Dan kijken we even hoe het loopt!

Groetjes, Debby

Hoi Ellen, ik heb de mail beantwoord! Ik hoop dat je deze mail ontvangen hebt! Groetjes, Debby