Thai King leaves hospital

Jan,

Dank je voor de uitleg. Leuk wanneer je boeddhist bent. Even shoppen en dan gelijk 7 verschillend gekleurde shirts meenemen. Bij MBK natuurlijk.:slight_smile:

Ton

Graag gedaan Ton,

Ik ben zelf geboren op een zaterdag dus zal ik op mijn verjaardag een paars shirt moeten dragen laat het dit jaar nu de mode trend zijn de kleur paars maar was afgelopen zaterdag jarig en droeg maagdelijk wit ben in dit soort dingen moeilijk te overtuigen.

En in MBK ben ik als een kind in het ballenbad :lol:.

Groet, :slight_smile:

Ik ben net als Jan op een zaterdag geboren. Zoals elke dag een eigen kleur heeft, hoort ook bij elke dag een andere boeddha…

De boeddha met de naga’s is de zaterdag boeddha:

http://dharmathai.com/aboutbuddhism/uploaded_images/saturday-712555.jpg

Deze ontvangt ook telkens een donatie zodra ik hem ergens tegenkom :chin:.

Time to leave

Published: 27/02/2010 at 11:50 PM
Online news: Local News

His Majesty the King, accompanied by his pet dog Khun Thong Daeng, before leaving Siriraj Hospital for Chitralada Place on Saturday night.

His Majesty was admitted to the hospital for treatment of a lung infection on Sept 19 last year and stayed there for physical therapy.

*Bron: Bangkok Post / *www.bangkokpost.com

Moet tot mijn spijt melden dat de Thaise Koning terug in het hospital is, na een korte uitstap
Zopas gelzen op de nieuwsstrip van channel news Asia.
Hopelijk niet voor lang.

MVG Frank

Ja, je hebt idd gelijk. Zag het artikel net ook staan op de website van channelnews asia…

misschien was dit uitstapje wel gedaan om ook een beetje de aandacht af te leiden van de thaksin uitspraak.

Wat jammer nu, ik was zo blij dat onze koning weer naar huis kon en nu is hij weer in dat akelige ziekenhuis

denk dat het weleens slechter kon gaan met de koning dan dat ze doen voorkomen.

dit elke keer voor een paar uur uit het ziekenhuis is voor mijn gevoel om de rust te bewaren onder de bevolking, om te showen dat ie nog leeft.

Baco 101 je solliciteert toch niet naar een langdurige gevangenis straf bij aankomst in Thailand, je IP adres is bekend!.
TCCA (The Criminal Computer Act) heeft ongeveer 4 maanden geleden 2 Thaise journalisten gevangen gezet omdat ze op een site schreven dat het niet goed ging met de gezondheid van een zeer hoog geplaatst persoon in Thailand.
Dit alles uiteraard volgens Abishit out of state security reasons.

Wat ik schrijf is uiteraard niet zonder sarcasme maar bovenstaande is wel de rede dat mensen in Thailand in de gevangenis verdwijnen.

kijk eens goed naar de locatie bij mijn profiel dit mijn locatie sinds een jaar of 6 dus weet inmiddels wel iets af van hoe het hier gaat.:chin:

maar het is en blijft een zeer gevoelig onderwerp hier.

maak me wel echt zorgen over wat er gebeurt als het zover is

Ik denk iedereen ,die met THailand begaan is!!Hoe zal het volk reageren? wie zal de troonopvolger worden?Hoe zal het zijn voor de toeristen,in de toekomst?Allemaal vragen die we ons zelf stellen!Gaan we toestanden krijgen zoals in Birma?Van mij mag de koning nog lang leven,alleen al om het land en zijn volk bijeen te houden!gegroet:georgessiam.