Test je kennis!!! Reis je genoeg???

alle plekken op de wereld gezien? we’ll see… test je kennis:

(misschien al een bekende link bij sommigen, maar hij blijft leuk…)

Inderdaad een erg leuke game!

Om het nog leuker te maken: word lid van Facebook en speel 'm daar (Log into Facebook), dan wordt je score opgeslagen en kun je vrienden uitdagen. :wink: :smiley:

Liefs,
Carolina

Volgens McAfee is die site niet betrouwbaar, die via facebook wel.

tja, mcafee… :slight_smile:

Volgens mij heb je nooit genoeg Vakantie.
Je kunt altijd nog ergens naar toe waar je nog nooit bent geweest. :vak02:

Leuke test ! Voorlopig Level 10,

Kun je het scherm ook vergroten? Wat een gepriegel !

Ik ook level 10. Die kleine eilandengroepjes, die ik dan 10.000 km verderop plaats, dat is niet best :slight_smile:

Level 8 :smiley:

Level 7 en op dit moment 231.244 punten :smiley:

Ah…zo werkt dat dus. Niet verder dan 8.

Kom niet verder dan level 10
:unibrow: 378556 punten –> 380796

ik zit op level 11 met 523 980 punten, is wel grappig staat een vriend achter met in de ranking met level 12 maar minder punten :wink:

ik zit op 11 en heb een nieuw persoonlijk record “dichtbij” met 2 kilometer:)

559.839 gehaald in 12, net niet genoeg om dat level te halen.

Level 10.
Mijn kennis van Afrika is niet goed genoeg (dat weet ik) en die kleine eilandjes ook niet eigenlijk…Daardoor kwam ik niet verder dan level 10…

Pfffff, jullie zijn GOED!

Ik blijf het een leuk spelletje vinden, maar ik kom zo steeds weer tegen hoe slecht ik altijd ben in topografie… :rolleyes: Op de een of andere manier kan ik maar slecht onthouden waar alles precies ligt. Ben er denk ik ook niet geïnteresseerd genoeg in… Alleen maar voor de gebieden waar ik graag naar toe ga, dat is dus niet genoeg.

Ik houd mijn score voor mezelf… :o :stuck_out_tongue:

Liefs,
Carolina

Hehe…eindelijk level 11

447654 punten :chin:

Sommige dingen, die je eerst niet wist, komen wel eens terug. Vul je zonder nadenken een of andere veldslag uit de Amerikaanse burgerorlog goed in :slight_smile:
Of dat eiland dat bij noorwegen hoort maar nog onder Zuid Afrika ligt, daar kan je een heleboel kilometers mee winnen als jet het eenmaal weet.

level 11 met een score van 468097

level11 485355