terug van weggeweest

Hoi, leuk dat je mij (weer)hebt gevonden op Wereldwijzer. Ik ben Wendy, trotse moeder en ondernemer en altijd weer op zoek naar het beste in het leven op het gebied van reizen en vakanties naar Kroatië.

Ik droom er van om ooit nog eens in Kroatië te gaan wonen, een boek te schrijven en met mijn kennis en contacten over dit land leuke ins&outs te delen.
Ik drink graag een wijntje, hou van lekker en puur eten, ben gek op mijn kids, ouders en mijn vrienden, ben verslaafd aan gezelligheid en lang tafelen in goed gezelschap.

In 1998 een traditioneel (stenen) reisbureau gestart, in 2003 mijn bedrijf verkocht, op dat moment werd ik gevraagd om les te komen geven op de Hogeschool voor Toerisme & Hospitality, mijn kennis en expertise gedeeld aan studenten, gewerkt voor enkele grote namen in de reiswereld, gekozen tot ambassadeur voor Kroatië en dus enkele jaren geleden mijn bedrijf Puur Kroatië begonnen.

puur-kroatie-met-wendy-naar-kroatie.jpg

1 like

Hoi Wendy,welkom terug op wereldwijzer!
Een vakantie in Kroatië is de ultieme reis voor wie houdt van cultuur en natuur, de zee en de bergen.
Ik veronderstel Wendy dat je veel van dit land kent,misschien kan je je tips posten op het Kroatië Forum
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam