Terug naar huis

Ik wil mij even voorstellen, mijn naam is Erik. Ik woon in Nederland maar wil op korte termijn hier alles achterlaten en gaan wonen in de streek die ik als mijn ‘thuis’ zie waar ik me voel wie ik werkelijk ben. Ik wil me samen met mijn vriendin in Kalasin gaan vestigen. Mijn vriendin woont en werkt nu nog in roi Et, ze werkt daar voor Liberty Garment Co LTD (ja, daar waar jullie ECHTE Adidas, Puma en andere sportmerken vandaankomen). Waarom weg uit Nederland? In de eerste plaats door de mensen om mij heen, en die ergernis groeit met de dag. In de tweede plaats omdat ik, ik schreef het al, ik voel me thuis in Isan. Laten we het er op houden dat de ooievaar de kaart verkeerd om had toen ie mij moest afleveren…

Hoi Erik,welkom op wereldwijzer!
Nou over Thailand kan ik boeken schrijven,goede en slechte momenten heb ik meegemaakt gedurende die 32 jaar dat ik dit prachtig land aandoe.
Mijn ex vriendin kwam ook uit de Isaan streek,namelijk Phrai Bueng(Si Saket) onze relatie was stukgelopen om verschillende redenen.
Zelf ben ik ook al verschillende keren geweest in Roi Et.
Wat me daar opvalt is de grootste staande Boeddha die je kan bezichtigen namelijk de Wat Buraphaphiram.
Wel spijtig dat je een aantal trappen moet doen om deze mooie tempel te bezoeken,maar nadien wordt je beloond met een indrukwekkend zicht over de stad en omstreken.
In iedergeval Erik,wens je nog veel succ6 toe voor de toekomst !
Groet,georgessiam.

Hallo Erik !

Kalasin ken ik niet maar wel Thabo , Nongkai , Phimai en Buriram … ook in Isan dus en inderdaad een heel fijne streek !

Ik hoop dat de toekomst voor jou ( jullie ) er heel rosekleurig gaat uitzien .

Groet uit Vlaanderen :dag:

Henk