Wie kan mij vertellen wat voor weer het is op Corfu eind maart/begin april?
Wil een weekje naar de zon met een vriendin en Corfu spreekt ons erg aan, maar iets in mij zegt dat het daar niet warm genoeg gaat zijn om in bikini aan het zwembad te liggen? :so:
Maart roert z’n staart en april doet wat ie wil…ook in Griekenland. De maanden april en mei kunnen nat zijn op de ionische eilanden, maar het kan ook best zijn dat je aan je bikini aan het strand kunt liggen…het water is nog wel erg koud!
Als je echt 8 dagen geen wolkje aan de lucht wilt hebben, zou ik niet voor Corfu kiezen. Maar als je een dagje regen tussendoor niet erg vind en ook dingen wilt doen en zien…wel.
Houd er rekening mee dat er in maart op Corfu nog weinig te doen is. Het seizoen begint te lopen vanaf eind april/begin mei.
Hmm, dus als ik echt voor de zon kom, kan ik dus beter een ander land uitzoeken?
M’n reismaatje en ik willen heel graag naar Griekenland, maar het moet wel warm genoeg zijn om te zonnen offcourse. Anders is Egypte of Turkije een betere optie en misschien van de zomer nog eens naar Griekenland…
Heey, Ik ga toevallig naar Corfu eind maart! Het weer is dan echt geen zon weer (om met je bikini op het strand te liggen) meestal is dat pas vanaf eind mei. Het weer is wel mooier dan in Nederland, lekker weer waar misschien n jas niet nodig is, maar voor n strandvakantie kan je echt beter ergens anders heen.
groetjes Alexandra
Of kies een meer zuidelijk eiland, Rhodos of Kreta zijn bijvoorbeeld wat warmer in april.
Er is ook vaak mooi weer in maart, maar dan zijn er sowieso geen chartervluchten naar de eilanden. Maar lekker zwemmen in zee? Grieken zelf gaan pas mei/juni het water in want dat is nogal frisjes