(origineel bericht op be-more.nl)
telefoonnummer
woensdag 16 oktober:
Boh het gaat nu echt snel; het is 03.00 's-nacht en zit beneden achter de computer met een kopje thee; zijn dat nu de zenuwen?? Vandaag veel in huis gedaan; nog even wat mailtjes gecheckt en uitgeprint van onze regio Coordinator in Masaka. En ik heb al mijn Ugandees telefoon nummer gekregen!! ook nog even wat tips voor onderweg; onze vrijwilligerscoordinator Samantha Kyomukama wordt genoemd; en dat de afstand van het vrijwilligershuis naar kantoor 5 km bedraagt; om hier te komen maak je gebruik van de boda boda (taxi-brommer).
Over een paar uur de laatste check van mijn bagage en dan moet ik er toch aan geloven: INPAKKEN!!! Ben eens benieuwd of het allemaal in de backpack past? Nog een bed verschonen; zuigen en dweilen; ff een bezoekje brengen aan schoonmama; daarna koken. Vanavond zal de hut vol zitten; zover ik weet komen Arie en Paula, Anita en Mik; Ryanne en Kenny en later in de avond zullen Britt en Kevin nog wel komen. Gezellig ff kletsen en natuurlijk afscheid nemen. Dit was het weer voor vandaag!!!