telefoonnummer

(origineel bericht op be-more.nl)

telefoonnummer

woensdag 16 oktober:

Boh het gaat nu echt snel; het is 03.00 's-nacht en zit beneden achter de computer met een kopje thee; zijn dat nu de zenuwen?? Vandaag veel in huis gedaan; nog even wat mailtjes gecheckt en uitgeprint van onze regio Coordinator in Masaka. En ik heb al mijn Ugandees telefoon nummer gekregen!! ook nog even wat tips voor onderweg; onze vrijwilligerscoordinator Samantha Kyomukama wordt genoemd; en dat de afstand van het vrijwilligershuis naar kantoor 5 km bedraagt; om hier te komen maak je gebruik van de boda boda (taxi-brommer).
Over een paar uur de laatste check van mijn bagage en dan moet ik er toch aan geloven: INPAKKEN!!! Ben eens benieuwd of het allemaal in de backpack past? Nog een bed verschonen; zuigen en dweilen; ff een bezoekje brengen aan schoonmama; daarna koken. Vanavond zal de hut vol zitten; zover ik weet komen Arie en Paula, Anita en Mik; Ryanne en Kenny en later in de avond zullen Britt en Kevin nog wel komen. Gezellig ff kletsen en natuurlijk afscheid nemen. Dit was het weer voor vandaag!!!

(origineel bericht op be-more.nl)