Nog 1 nachtje slapen...

(origineel bericht op be-more.nl)

Nog 1 nachtje slapen…

Nog maar 1 nachtje slapen en dan is het zover. Dan vlieg ik naar het lekkere, warme Zuid-Afrika. Ik kan haast niet wachten! Vandaag nog even bij opa op bezoek, een hopelijk reuze gezellig personeelsuitje van camping Linda en mijn tas nog even inpakken (wees niet bang ik ben al wel begonnen) en dan is het zover! Het is haast niet te geloven in de vrieskou van hier, maar het is daar ongeveer 30 graden. Het voelt toch een beetje raar om al mijn korte broeken, shirtjes, topjes en zelfs mijn bikini in te pakken.

Zo en nu even wat praktische informatie. Voor het geval jullie het leuk vinden om mij post te sturen, hebben jullie hier mijn adres:

Bobbi Bear
Volunteer: Marisa Dooge
PO Box 535
4126 Amanzimtoti
KwaZulu-Natal, South Africa

Je moet natuurlijk wel rekening houden met een lange verzendtijd. Ik heb geen idee hoelang het duurt, maar het zou toch een beetje zonde zijn als er nog iets aankomt als ik alweer lang en breed in Nederland zit. Dus wat dat betreft is het misschien handiger om te smsen. Jullie kunnen gewoon op mijn Nederlandse nummer smsen. Dit kost dan niets meer dan een normaal smsje. Ik zal dan alleen met een ander nummer terug smsen, mijn Afrikaanse nummer. Hierdoor betaal ik dan ook niet zoveel. Dus schrik niet als je opeens een ander nummer ziet staan!

Nou dat was het wel weer voor vandaag. Hopelijk vinden jullie het leuk om mijn verhalen te lezen en hoor ik af en toe ook wat er allemaal in Nederland gebeurt!

Dag dag!

(origineel bericht op be-more.nl)