Tekst meteen vertaald zien wanneer je er met je smartphone overgaat- new Google Translate

En het werkt dan nog ook.

2091033989.jpg

Alleen heb ik ‘access’ nog nooit als vertaling voor выход gezien, klopt ook niet. :teeth: Desalniettemin een handige functie! Ik ben er vrijwel zeker van dat de vertalingen hier en daar nog wel worden verbetert, aangezien dit bij Google Translate al kon.

Geinig :biggrin:

Leuk in een restaurant, wordt het hele menu vertaald voor je…

hopelijk wel met de juiste ingrediënten… :lol:

De grote vraag: werkt het ook zonder internetverbinding?

Maar zal het het hoe dan ook eens proberen, gezien m’n voorkeur voor bestemmingen met een onleesbaar schrift kan het zeker van pas komen. Van eerdere versies was ik weliswaar niet zo heel erg onder de indruk, het zou mooi zijn als het nu wel goed werkt.

Tuurlijk zal het niet offline werken en je kan toch eenvoudig testen of het werkt met iets in een vreemde taal die je thuis liggen hebt.

Je kunt bij Google Translate talen downloaden zodat je deze offline kunt gebruiken. Wanneer je naar een ander land gaat kun je dus alvast de taal downloaden. Zo ‘natuurlijk’ dat het niet offline zal werken, is het dus niet. :wink: Misschien gaat dit namelijk ook wel met hetzelfde principe werken. Zou erg handig zijn.

Goed uitgevogeld :thumbsup:

Toch even teleurgesteld, want geen “live” vertaling, ik moet echt eerst een foto maken en dan de te vertalen tekst selecteren, wat vrij hopeloos werkt. Maar ja, als ik even goed had gelezen had ik geweten dat het nog niet werkt met Japans…

Werkt overigens inderdaad wel offline als je de taal gedownload hebt. En dat is juist in het buitenland toch wel erg praktisch. Voor m’n komende trip zal ik weliswaar wel weer een pocket-wifi regelen, maar anders is mobiel online zijn toch al snel een kostbare grap.