Te huur: huis voor 2 stagiaires Aruba

TE HUUR: HUIS voor TWEE STAGIAIRES:

Wij bieden een nette huisje in Santa Cruz, Macuarima te huur aan stagiaires. Wij huren NIET voor lange termijn. Het betreft een termijn voor maximaal 6 maanden.

Het huisje heeft twee aparte slaapkamers, één badkamer, ruime woonkamer met openkeuken. Ook een gezellige patio aan de voorkant.

Kamer 1: 650 euro
Kamer 2: 600 euro.

De prijs is inclusief water, gas, elektra, cable en internet. Ook het wekelijks gebruik van de wasmachine is inbegrepen.

Wij huren alleen aan nette stagiaires!

Beschikbaar vanaf Januari 2017

Voor meer informatie kun u contact opnemen met mij op: +31 645109437.

TE HUUR: STUDIO voor stagiaires

Wij bieden een nette nieuwe studio voor een nette stagiaire. Studio ligt in Santa Cruz. De studio is ruim 36m2 met eigen mini keuken en badkamer.

Prijs voor de studio: 600 euro inclusief water, gas, elektra, cable en internet. Ook de wekelijkse gebruik van de wasmachine is inbegrepen.

Beschikbaar per 1 december 2016.

Voor meer informatie kunt u met mij contact opnemen op: +31 645109437.

[ATTACH]79745[/ATTACH] De studio

Hallo,

Sorry ik weet niet helemaal hoed dit form werkt.
Maar zag je bericht voorbij komen en was wel geïnteresseerd in een van de kamers. Kan ik je hier over berichten?

Groetjes Josca

Hallo Josca,

Je kan mij mailen op: Lidwitza.ruiz23@hotmail.com of appen/bellen op 0645109437. Het huis is nu verhuurd tot en met 1 maart 2017.

Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.

Groetjes, Lidwitza

Vanaf 3 April 2017 komt de studio weer vrij! Mocht iemand interesse hebben, hoor ik dit graag