In de periode februari t/m juni 2014 ga ik samen met een vriendin stage lopen op Aruba.
Voor deze periode zijn wij op zoek naar een huisvesting het liefst gevestigd in Oranjestad.
Ons budget is maximaal 600 euro (1450 florin) incl. gas, water en licht.
We zoeken een woning met twee aparte slaapkamers. Dit mag een appartement, studio of wooncomplex zijn.
In een studio zal je geen 2 slaapkamers vinden. Anders heet het geen studio meer 1450 florin zal heel lastig worden voor datgene wat je wilt. Het is ook wel handig dat als je al iets krijgt aangeboden voor die prijs je van iemand kan laten kijken waar het is en in wat voor staat. Mogelijk iemand op je stageplek ? En ga niet uit van een valutacalculator maar 600 euro = 1400 fl = 800 $
Ik weet dat een studio geen twee slaapkamers heeft want dat is in Nederland ook zo.
Het liefst willen wij dat wel maar als dat niet mogelijk is en iemand heeft een mooi aanbod van een studio gaan wij daar ook mee akkoord.
Valutacalculatoren werken trouwens prima. Koersen veranderen alleen vaak waardoor de prijs natuurlijk anders wordt.
Voor de prijs wat wij willen is wel wat te vinden op Aruba, helaas is wat ik heb gevonden tot nu toe vol.
Ik hoop dat iemand nog iets kan aanbieden voor deze prijs.
Wat ik probeer te zeggen is dat men hier niet uitgaat van een valutacalculator maar van 600 euro is 1400 fl = 800 $
Als je probeert te reageren op kranten ad’s of ad’s op adv pagina’s dan gaat dat vaak niet lukken. Of mensen reageren niet op mail (als mailen al lukt) of de ad’s zijn oud , of het zijn panden waar de makelaars niet van af komen. Je moet echt mazzel hebben om zowat te vinden. Er zijn btw genoeg aanbieders van 1 kamer app in kleine complexen waar je voor 600 euro kan huren. Dat is dan vaak wel ex