Ook op Djerba is het mogelijk om een appartement te huren , het geen in houd dat u niet gebonden bent in tijd .
En u kunt u eigen potje koken, als u dat wenst.
Ook is het mogelijk om bvb in ieder hotel op Djerba te eten of drinken, U mag zelfs gebruik maken van het zwembad van ieder hotel en discotheek.
Dus vertier op djerba is geen probleem , U heeft tijd te kort.
Wij wensen U al vast, heeeeeeeel veeeeeeeel plezier,
Ik ben net terug van Djerba en ik heb een geweldige vakantie gehad. Het was voor mij de 2e keer en ditmaal verbleef ik in een Flamingo appartement. Ik zag dat hier staan en heb er op gereageerd. Wil even laten weten dat het echt mooie appartementen zijn, dus als jullie iets zoeken op dat gebied dan kan ik jullie dat van harte aanbevelen. Ik heb een beetje mijn hart verpand aan Djerba en zal er dus zeker regelmatig terug keren.
Groetjes,
Gerda
p.s. Marianna nog bedankt voor je mailtje, ik heb er veel aan gehad en heb me inmiddels ook aan gemeld bij de Djerba Groep
hallo gerda,
ik ben hier ook nieuw en zie ook op meerdere plaatsen iets staan over die appartementen op djerba.
Ik heb begrepen dat jij er bent geweest zou je ons wat meer kunnen vertelen, wij hebben ook de gedachten om een appartement te huren in plaats van een hotel.
BVBD Dirk.
Goed idee hoor het is mij tenminste uitstekend bevallen.
De appartementen zijn gloednieuw en alles wat je maar kunt wensen is er aanwezig.
Het is allemaal hartstikke leuk ingericht en alles is netjes schoon, wat toch ook heel belangrijk is.
Het ligt bijna aan het begin van de toeristenzone dus ook het strand is dichtbij, al ben je natuurlijk vrij om in welk hotel je maar wilt gebruik te maken van het strand.
Het vervoer van en naar het vliegveld is goed geregeld, je wordt netjes gebracht waar je wezen moet.
Ik heb voor een deel mijn eigen potje gekookt maar ook wel eens uit eten gegaan in een hotel of in Houmt Souk of Midoun.
Ik kan het je echt aanraden als je niet in een hotel wilt.
Als je meer wilt weten, dan stuur maar ff een mailtje hoor.
Kijk voor verder info ook even op de de Djerba Groep.
Het adres is http://groups.msn.com/DjerbaGroep
Ik weet niet of je al meer op Djerba bent geweest maar daar staat ook heel veel info over Djerba en als er zijn veel mensen die heel vaak op Djerba komen.
Marianna die hier het forum beheert is ook beheerder van de Djerba Groep, zij en de andere leden daar kunnen je van alles vertellen over Djerba, ik ben er voor de 2e keer geweest dus niet zo bekend daar als sommige andere mensen.
Beste Gerda,
Wij hebben het ook door, we gaan in die appartementen.
En zien dan wel verder, nou er staat veel info op de djerba groep,
heel fijn dat Marianna al dat werk doet in haar vrijetijd.
bedankt voor je info.
groetjes Dirk
Bedankt voor je reactie, er gaat inderdaad behoorlijk wat van mijn vrije tijd inzitten om de Djerba Groep en deze forums een beetje bij te houden.
Maar het is ook heel gezellig om contacte te hebben met mensen die vaak Djerba bezoeken.
Gelukkig kan ik terug vallen op vrienden die op Djerba wonen en bij problemen even een kijkje nemen en mij op de hoogte houdenv an alles wat er daar gebeurt…
Ik probeer dus de boel een beetje up to date te houden en ook Djerba wat meer in de belangstelling te krijgen bij de Nederlandse Touroperators. En ik hoop het ooit weer voor elkaar te krijgen dat men de Nederlandstalige excuries weer opstart.
ziet er heel tof uit, ik hou ook enorm van Djerba. Klein vraagje : mogen kleine huisdieren op het appartement, ik spreek hier over een Yorkshire van 2.8kg die zeer kalm en proper is.We wonen hier in het centrum van Brussel ook op een appartment en hebben nog nooit schade gehad. Ik laat mijn hond niet graag achter als ik op vakantie ga, we nemen hem overal mee naartoe, met Thomas Cook of Jetair trouwens geen enkel probleem. Namen hem al mee naar Barcelona, Alicante en Roma.Laat iemand me iets weten? groetjes olivia
halo olivia, wij henbben u geprobeerd te mailen maar wij krijgen het steeds terug en het word niet bij u bezorgd.
om u vraag te beantwoorden ja mag het hondje meenemen
hebt u verder nog vragen laat u het ons dan effe weten.
met vriendelijke groeten fam verweij.
B) bedankt voor de reactie! we moeten eens kijken welke data mogelijk zijn voor vlucht en dan komen we zeker! zal waarschijnlijk in februari zijn. hond heeft een paspoort en is ingënt tegen rabiës, dat is voldoende niet? Zal informeren bij dierenarts en reisbureau. Alvast bedankt en tot mails! olivia