Tasmanië Tips

Wie heeft er leuke tips voor op Tasmanië?

(ik heb geen rijbewijs)

Dit eiland lijkt mij echt fantastisch en wil ik vast en zeker gaan opnemen in mijn route

Hallo,

Zonder rijbewijs is wel mogelijk. Alleen de gewone bus die daar rijd heeft alleen route’s naar de grotere plaatsten in Tasmanie. Je zou dus georganiseerd een rondreis kunnen doen in Tasmanie. Dit zou je in Melbourne of daar in Hobart kunnen regelen.
Wij hebben het zelf met een camper gedaan voor twee weken en dat was daar wel echt nodig omdat je dan overal kunt komen.

Ja, ik wil het ook met een tour gaan doen.
Wat zijn goede organisaties die tours aanbieden in Australië? Die ook
nog een beetje betaalbaar zijn

Hallo,

Ik hoop dat iemand anders je hierbij kan helpen want ik ken geen organisaties verder daar. Ik heb nog nooit iets geboekt bij een organisatie daar ja dagtours maar dan loop ik gewoon het eerste de beste reisbureua binnen wat ik tegen kom.

Dan hoop ik dat anderen mij kunnen helpen.

Sowieso bedankt voor je reactie, hoor! :slight_smile:

Hoi hoi!

Ik heb zelf een tour bij under down under gedaan en super aan te raden!! Tasmanie is echt super mooi, mooier dan Uluru! (maar dat is mijn mening :wink: )

Veel plezier alvast!

Tasmanie is inderdaad geweldig, ik heb er een auto gehuurt en samen met een aantal anderen van Hobart naar Launceston. GEWELDIG!!

Als je naar Tamanie vliegt en dat kan goedkoop. Zorg dan dat je wel weet welke tour je neemt. De meest tours gaan/gingen van Hobart naar Launceston of andersom, moet je dus rekening mee houden met waar je land en weer vertrekt. Dat geld ook voor het vliegveld in Melbourne, als je daar vandaan vliegt.

Melbourne heeft twee vliegvelden waarvan één een aardig eindje van de stad.

succes

Vanuit melbourne kan je met de ferry naar tasmanie. Maar zonder rijbewijs Tasmanie bezoeken? Dan zou je aanlsuiting moeten vinden bij backpackers ofzo waar je mee kan rijden vrees ik. Anders zul je niet veel zien…