Tasman Travel???

Hallo allemaal.
Wij willen een rondreis door NZ maken.
Nu biedt Tasman Travel een mooie reis aan die aansluit bij onze wensen
We kennen deze organisatie alleen niet.
Wie heeft er ervaring met deze organisatie en wil zijn/haar ervaring met ons delen?

Alvast bedankt voor de reacties

Corry
Reageer op dit bericht

Hoi Corry,
Wij hebben geen ervaring met Tasman Travel, maar wat ik wel weet is dat je NZ heel goed op eigen gelegenheid kunt verkennen.
Wij zijn in januari geweest. Het enige dat we vooraf hadden geboekt was de retourvlucht en de autohuur. Zo echt een prachtige reis gemaakt!! Hotels/motels waren er voldoende onderweg. Als je nog meer tips wilt, laat het maar weten! Wanneer willen jullie die kant op?

Goedenavond,

zijn jullie nog met Tasman travel op pad geweest naar Nieuw Zeeland ?

mvg Corien

Ik ben ook met zo’n org naar Australie gevlogen en ik kan je echt aanbevelen om gewoon op eigen houtje te gaan. Ze organizeren een soort van welkom vaak, maar wat voor informatie ze je ook aanbieden is ook iets wat je in elke hostel gratis kunt krijgen. Ik ben persoonlijk van mening dat dit soort org alleen leven van mensen die graag mensen met een gerust gevoel zo’n grote onderneming als naar australia of nz vliegen, met het idee dat er altijd een org is die ze zouden kunnen helpen. Feit is dat je echt nergens voor nodig hebt en alleen maar extra geld uitgeeft.