Geen idee waar ik dit moest plaatsen, maar dit leek me de enige logische plek.
Ik vroeg me af waarom er geen forum voor Taiwan is. Ik zie wel een apart forum voor Tibet, maar niet voor Taiwan, wat ik toch wel een beetje vreemd vind.
Geen idee waar ik dit moest plaatsen, maar dit leek me de enige logische plek.
Ik vroeg me af waarom er geen forum voor Taiwan is. Ik zie wel een apart forum voor Tibet, maar niet voor Taiwan, wat ik toch wel een beetje vreemd vind.
Daar zal geen politieke reden achter zitten hoor, wees gerust. Maar WWZ bestaat nu eenmaal voor en door de leden, zo’n forum valt of staat dus met iemand die het zou willen beheren. Dus mocht je daar interesse in hebben…
Zou het overigens wel leuk vinden als zo’n forum er zou komen, ben in december nog naar Taiwan geweest (na eerder al een korter bezoek aan Taipei), een zeer ondergewaardeerde bestemming.
Misschien dat ik dat zou kunnen doen, al is dat dan aleen om een Taiwanees forum op WWZ te krijgen. Vraag me alleen af wat er dan precies van me verwacht wordt als forumbeheerder.
Ik ben een aantal maanden geleden al een maand in Taiwan geweest en ga over 2 weken weer voor zo’n 2,5 week. Dacht is even te kijken of er al anderen op WWZ zijn geweest, maar zag dat er niet eens een forum voor was.
Is allemaal niet zo spannend hoor, even voor een goede indeling zorgen, waar nodig modereren, en als het even kan zelf proberen voor een beetje leven op je forum te zorgen, bijvoorbeeld middels polls of reisgerelateerd nieuws. Zeker geen dagtaak hoor. En even realistisch bekeken, een Taiwan-forum zal toch tot de kleinere forums blijven behoren, het is nu eenmaal geen drukbezocht land. Aan jou dan de taak daar verandering in te brengen :slywink:
Leuk initiatief! Taipei is zeker een van de leukste plaatsen waar ik geweest ben, en waar ik ook zeker nog eens terugkeer om wat meer van het land te ontdekken.
Een opstekertje (goed getimed) :):
Taiwan staat op de 11de stek in de lijst van de ‘New York Times’ met plaatsen die je in 2014 zou moeten bezoeken.
Dit jaar staan er 52 bestemmingen op die lijst, verspreid over de hele wereld.
Voor meer info over het aanvragen van een forum klik hier
En is de aanvraag al gedaan?
Nog niet! Ik was erg druk de afgelopen 2 maanden. Als het forum begin Januari 2015 nog niet geopend is zal ik misschien de aanvraag doen, maar tot eind it jaar zal ik niet heel veel tijd hebben en dan lijkt het me niet verstandig om er nu mee te beginnen.
In augustus/september zal ik wel voor de derde keer naar Taiwan gaan! :zon02:
noteert in agenda 01-01-2015 GREAEA instellen als beheerder Taiwan lol2
Is vast niemand gevonden voor die tijd.
Uitstekend plan!
Fijn suc6 met je forum, goed idee!
Groetjes