Hallo,
Bestaat er een forum over het land Myanmar? Ik kan het niet vinden namelijk. Zo niet, zou er dan eentje aangemaakt kunnen worden?
Groetjes,
Wendy
Hallo,
Bestaat er een forum over het land Myanmar? Ik kan het niet vinden namelijk. Zo niet, zou er dan eentje aangemaakt kunnen worden?
Groetjes,
Wendy
Zou ik ook erg prettig vinden, wij gaan in februari - maart as 3 weken zelfstandig in Birma rondreizen, Janny 52
Janny hoe was het in Birma? Ik ga in december ![]()
Wij zijn net terug. Erg leuk land. Oja, je kan pinnen tegenwoordig in Myanmar. Bij CB bank. Neem wel dollars of euro’s mee voor de zekerheid. Pinnen kan pas sinds 15 november dus ervaringen zijn er nog niet echt.
O, echt, en kun je dan ook pinnen met een nederlandse pinpas?
Bedankt voor deze tip!
Volgens mij wel. Cirrus en Maestro logo is in het buitenland altijd pinnen met een NL pas waar de logo’s op staan. Vraag het anders eens bij je bank.
Hier de advertentie welke wij op 25 november jl. naast de weg zagen staan.
En het nieuws op de website: http://www.cbbankmm.com/news.php?l=e&id=109
Bedankt!
Is er nog steeds geen Myanmar Forum??
Als het toch geen moeite is, maak dan ook even een Taiwan forum ![]()
Succes! ![]()
Je eigen forum op Wereldwijzer Reisforums
Op Wereldwijzer kun je je eigen reisforum beheren. Je hebt hier geen technische kennis voor nodig, wij regelen alles voor je. Je kunt kiezen uit een (nog onbeheerd) land of thema. We helpen je met het uitbreiden en promoten van je reisforum. Op dit moment zijn er al 60 forumbeheerders die hier een eigen reisforum beheren!
Als beheerder van een reisforum:
- beantwoorden van vragen van bezoekers (waar mogelijk)
- (onduidelijke) titels van onderwerpen aanpassen
- het forum actief houden
- irrelevante topics verplaatsen / verwijderen
Je kunt een reisforum aanvragen door hier een nieuw onderwerp te starten. Vermeld svp wat het land/thema moet zijn en wat je relatie is met het land/thema.
Na je aanvraag nemen wij contact met je op.
Voorwaarden
- minimaal 21 jaar
- affiniteit met het land/thema
- minimaal 15 berichten op Wereldwijzer geplaatst
- goede kennis en beheersing van de Nederlandse taal
lol2
ik ben er mee bezig, maar heb wel jullie hulp nodig, binnenkort is er een forum, post hier al je tips ![]()
Goed nieuws, ik ben er zelf slechts een week geweest. Ik houd het in de gaten als het forum er straks is.
Hoi maaike004!
Hoe gaat het met het opzetten van het Myanmar forum???
Nieuwsgierig wanneer ie in de lucht is ![]()
Grtjs
Marjolein
Hoi,
ik wilde een forum starten, maar hoor niks meer van wereldwijzer, en weet zelf niet hoe ik het moet starten…
Dus helaas is niet gelukt
Dat is jammer.
Wil eventueel wel een poging wagen?
Forum moet er maar is een keertje komen lijkt me.
Hoi Marjolein,
Je kan een berichtje plaatsen in de helpdesk reisforum aanvragen : hier aanklikken
en je verzoek word daar behandeld !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.