Ik ben een 25-jarige taalleerkracht uit België. Ik ben perfect tweetalig (Ned en Frans) en heb 4 jaar ervaring in het onderwijs. Ik spreek ook perfect Engels en heb een basiskennis van het Duits en het Spaans. Naast talen ben ik ook bevoegd om geschiedenislessen te geven. Sinds een tijd wil ik graag wonen en werken in Parijs. Ik ben een zeer communicatief en geëngageerd iemand. Ik zoek werk in het onderwijs (privé-instellingen, ondernemingen, culturele centra) of in de toeristische sector. Ik denk dat mijn talenkennis een enorm pluspunt is. Ik ken Parijs heel goed omdat ik daar reeds een stage gelopen heb in functie van mijn job als leerkracht. Ik ben ook zeer goed op de hoogte van de geschiedenis van Parijs, de toeristische trekpleisters en de culturele activiteiten. Is er iemand die mij aan een job kan helpen in Parijs of die nuttige links op het internet of adressen heeft? Ik ben je hier heel dankbaar voor!
Mijn e-mailadres is sofievangelder2@hotmail.com
Hoi Sofie,
L’Institut Parisien, Alliance Française en France Langue zijn privé-taalscholen in Parijs die ik ken (er zijn er uiteraard ook meer). Succes ermee, maar dat komt vast goed met jouw kennis en ervaring ![]()
Groetjes Kim