Voor iedereen die op zoek is naar een goede taalcursus, een stage of vrijwilligerswerk (of combinaties hiertussen) kan ik Fast Forward van harte aanraden.
Ik heb als onderdeel van mijn reis door Brazilië zelf 2 maanden lessen gevolgd in Maceió, een veilige en zonnige stad in het Noordoosten. Naast die ideale omstandigheden was de school ook nog eens zo hartelijk en goed. De lessen zijn elke dag uitdagend en interessant door video’s en muziek. Iedereen is zo aardig dat je al snel vrienden maakt. Ze kunnen ook een stage en vrijwilligerswerk op maat zoeken. Vrienden van mij waren hier zeer over te spreken.
Toen ze me vroegen om Fast Forward meer naamsbekendheid te geven in Nederland hoefde ik ook geen moment na te denken. Ik gun hen de studenten en ik gun Nederlanders de goede taalschool. Ik weet hoe moeilijk ik het vond een school overzee zomaar te vetrouwen en ik vond het soms nog moeilijker om Nederlandse agents te vertrouwen.
Je kunt mij mailen op [EMAIL=“jasper@fastforward.com.br”]jasper@fastforward.com.br en je kunt alvast kijken op www.fastforward.com.br of voor de cursussen in Argentinië op www.latinci.com.
ik ben op zoek naar een goed aangeschreven talenschool voor buitenlandse (studenten) in Rio de Janeiro. Eventueel ook met mogelijkheden qua huisvesting.
Wie kan mij aan goed advies geven?
De school staat overigens op 12 november op de EXPO Studeren in het Buitenland in Utrecht. Dan kun je rechtsstreeks praten met de eigenaar. www.studereninhetbuitenland.com/expo
Wil je even via deze weg bedanken voor de goede tip. Ik ga in Maart 2009 naar Maceió om daar een maand les te krijgen in Portugees. Heb nu al heel leuk contact en ik weet ook al bij wie ik die periode mag lorgeren. Heb er erg veel zin in.
Nogmaals dank en ik zal je laten weten wat er van geworden is.
ik dacht dat je naar São Paolo wilde. Maceió is echt fantastisch. Ik heb, nu je dit zegt, alweer heimwee. Je gaat het zo leuk hebben daar. Welk gastgezin heb je?
Jasefa Avelino da Silva, Ponte Verde.
5 Min van school en 2 huizen blokken van het strand.
Ik ben heel erg benieuwd.
Nee, Wenderson had gezegt dat Maceió me beter zou bevallen, gezien ik al 4 x naar de Pantanal ben geweest en daar ik de taal echt wil leren, ik in Maceió beter op mijn plek zit.
Ik houd je op de hoogte als je wilt??
Ok.
Dat is leuk te weten. Je weet natuurlijk helemaal niet wat je te wachten staat.
Dan de reis alleen. Heb nooit alleen gereist.
Het is 1 groot avontuur.
Ik zal ze zeker de groeten doen van jou.