Hoi Brazillie fans,
Als jullie van plan zijn om naar Brazillie te komen dan wil ik jullie een hele leuke taalschool aanraden in Salavdor da Bahia. Salvador is mooi, relaxed en veiliger dan Rio en Sau paulo. De mensen zijn vriendelijk , t eten is lekker. Het is gewoon heel leuk.
Ik volg nu lessen en verblijf bij de Dom Casmurro taalschool. ik zit hier nu 2 weken en ik kan bijna alles in het portugees verstaan en zeggen , ik had niet gedacht dat ik het zo snel zou leren. ik heb hier ook hele leuke en verschillende soorten mensen leren kennen. En die mensen die hier werken zijn ook echt aardig. Ik volg ook samba en capoeira lessen en we gaan morgen op een excursie. Je kan hier trouwens ook stages volgen ben ik vandaag achter gekomen.
Dit is echt een leuke en goedkope taalschool, maar ik zou het direct via de website boeken als je hierheen wilt komen. Ik heb het via een organisatie gedaan en nu ben ik erachter dat ik veel duurder uit ben doordat de reisorganisatie een grote commisie krijgt :-s
Dit is de website van de school: www.dcbrazil.com en als je vragen hebt kun je me mailen.:teeth:
gr,
Jelena