Taalcursus en vrijwilligerswerk

Heej,
Ik wil graag rond eind oktober een maand een taalcursus volgens in guatamala. Weet iemand een kwalitatief maar ook goedkoop plekje waar ik een cursus kan volgen?
Daarnaast bv. in de avonden zou ik er nog graag vrijwilligerwerk bij willen doen. Is dit mogelijk als je nog geen taal kennis hebt?

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Wat leuk dat je naar Guatemala komt! Ik woon en werk in Quetzaltenango, en werk daar bij één van de grootste en best georganiseerde talenscholen van de stad, Celas Maya. Uiteraard bieden we je een geweldige tijd voor je talencursus, en daarnaast hebben we ook vele mogelijkheden voor vrijwilligerswerk, voor iedereen wat wils!
Wat zijn je specifieke wensen? Ik denk alleen dat de avonden geen optie is, dan ligt het leven hier behoorlijk stil. Wat de meesten doen is bijvoorbeeld van 8-13 talencursus, en dan in de middag een paar uurtjes vrijwilligerswerk, waardoor je de avonden lekker vrij hebt! En de talencursussen hier worden meestal 1 op 1 gegeven, ook bij ons, dus dan is 1 ochtend meer dan genoeg!
Je zou op onze website kunnen kijken voor meer info: www.celasmaya.edu.gt, of je mag mij ook mailen op [EMAIL=“marketing.celasmaya@gmail.com”]marketing.celasmaya@gmail.com.
Ik ben benieuwd!

Groetjes Petra