Taalcursus costa rica zomer 2009

Ik ben van plan om in juli en augustus 6 weken naar costa rica af te reizen om spaans te leren. Waarschijnlijk ga ik bij intercultura boeken om in Samara 6 weken spaans te leren. Hetgeen ik me afvroeg is of het te lang is om 6 weken lang spaans te leren in een plaats. Ik wil flink wat spaans leren, maar is 4 weken ook genoeg? Misschien is het ook leuker om wat meer rond te reizen, of is het ook mogelijk om veel vanuit een plaats te zien? Waarschijnlijk ga ik ook bij een gastgezin verblijven, alleen vroeg ik me af of je dan ver van je school en het plaatsje zelf zit.

Graag zou ik van de mensen die dit al eens hebben gedaan wat adviezen willen!

Alvast bedankt

Dario

Hallo Dario,

Intercultura is een goede talenschool. Als je er homestay doet zul je dicht in de buurt van het schooltje verblijven. Of vier of zes weken les voldoende is hangt er vanaf wat je doelen zijn.

Er zijn mogelijkheden om te reizen en op verschillende plaatsen de taal te leren, maar het voert te ver om dat hier te bespreken.

Kijk even op www.costaricavirtualguide.com of www.stagesincostarica.nl voor info over het land en neem als je meer info wilt via die site even contact met me op!

Harteljke groet uit San Jose!

Wouter Zagt